|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() |
||
tænkte nok det var der den var, sys bare det er flabet de ikke skriver det på txt :p |
|||
![]() |
|||
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
||
Jeg er også ved at blive spasser af alle de reklamer, vi er dog begyndt at optage en del af de ting vi følger med i, så kan man jo hurtigt høvle forbi dem !!
Jeg er begyndt at bruge en Adblocker til min browser, det er godt nok skøøøønt at slippe for alle de larmende og blinkede p*s reklamebannere og en sidegevinst er min browsing er blevet væsenlig hurtigere.
|
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() |
||
Off topic fjerner din browser selv reklamerne eller skal du som jeg først blokke dem første gang? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
||
Jeg bruger Simple adblock http://simple-adblock.com/Den kører efter en blokeringsliste, der løbende bliver opdateret og der er stort set ingen indstillinger,
den blokerer reklameservere og tracking scripts helt automatisk, og har ingen negativ effekt på CPU ressourcerne. Jeg er RIGTIG godt tilfreds med den ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej den her skal ikke først "trænes" den filtrere som sagt efter en filterliste
![]() |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Man kunne sikkert sagtens slippe for alle reklamerne i TV, er vist bare de færreste af os der vil betale for det.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du har fuldkommen ret. bare se hvor mange der klager over prisen allerede i dag, forestil dig det uden reklamerne ![]() |
|||
![]() |
|||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
||
Jeg kan slet ikke se det store problem i halvegen i fodboldt.
Hvad med formel 1. Der sender de IMENS der køres. Dvs. der er 8x 4 minutter eller hvor tit de nu sender de skide reklamer, man går glip af. Af samme grund er jeg skiftet til BBC dækning som er reklamefri. Savner sku da det var på TV2sport og Zulu. Der var der kun aldrig reklamer i løbet. Græd da Viasat/3puls overtog rettighederne. |
|||
![]() |
|||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
||
Jeg har overordnet ikke noget imod reklamer.
Men det er sgu at sætte min tålmodighed på en prøve , med reklamer hver 12 min.
Og så alle de virkelige dårlige hade reklamer.
Og lige til en orientering , skulle TV3 være gratis ,dengang de startede , til gengæld for reklamler , og det er den bestemt ikke , og dengang var det hver 30 min , de sendte reklamer.
Og det fis med at de sender fra UK , skulle fritage dem for DK regler , er en gang p.. .
EU har fandme travlt med alt muligt unødvendigt , hvad med at lovgive her ?
Og lige en ting til , regeringen forbød piratkort , til fordel for de selvsamme møgfirmaer som pisser på os.
Gør dem lovlige og lad os se om det ikke hjælper.
The_Unforgiven
|
|||
![]() |
|||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
||
Jeg kan simpelthen ikke døje de reklamer
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Reklamer er jo andet end irreterende salgsannoncer. Dem kan man da heldigvis undgå på TV2.
Nej jeg synes INTERN REKLAME er det allerværste. Og her har DR en kedelig rekord. De skal lige lire en hel masse af om kommende udsendelser de første 3-4 min af hver udsendelses start, hvor man ikke zapper væk, for udsendelsen starter jo NU
![]() TV2 bruger det også, men ikke nær så AGGRESSIVT som DR
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |