recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fordele ved køb af atv2, når man har Boxee Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFordele ved køb af atv2, når man har Boxee Box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Emne: Fordele ved køb af atv2, når man har Boxee Box
    Sendt: 03-April-2011 kl. 17:28
Jeg er pt i usa og overvejer at købe er atv2 pga prisen. Jeg har dog en Boxee Box, og hvis jeg køber et atv2, skal det kobles til samme tv. Er der ifølge jeres mening noget at 'vinde' herved?

Tak for hjælpen.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 20:54
Næh. Der er vel ikke det helt store at vinde. Design og UI er efter min mening flottere på ATV2. Men det er noget med smag og behag samt behov.

Hvis du i forvejen bevæger dig i Apple-sfæren med f.eks. iPhone el. iPad, så spiller enhederne godt sammen. F.eks. mht. Airplay og som remote for ATV2. Hvis du bruger en US iTunes konto er ATV2 en god streamer af film og TV-serier.

Hvis du jailbreaker kan du f.eks. køre XBMC, som efter min mening er den bedste og flotteste medieafspiller.

Den er jo ikke dyr i USA, så du kan jo altid købe, og sælge igen herhjemme, hvis den ikke er noget for dig.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 21:19
Jeg har iPhone 3GS samt iPad og iPad 2. Alle mine rippede film er i formatet .mkv. Kan en jb atv2 afspille disse via xbmc?
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 22:01
Ja, XBMC på en ATV2 kan godt afspille MKV filer. Det kører fint.

Vær dog opmærksom på, at XBMC til ATV2 pt. kun er ca. 80% færdigt. F.eks. kan den ikke afspille ISO filer endnu. Endvidere kan ATV2 pt. kun outputte 720p, hvis det betyder noget for dig. Kan dog sagtens dekode 1080p.

Endelig er XBMC endnu ikke opdateret til at køre med den sidste iOS, og hvis du køber en ATV2 nu, har den sikkert den sidste nye iOS installeret. En opdatering af XBMC kommer sikkert snart.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu