|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
mllprivat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 22-Juni-2006 kl. 22:04 |
||
Er der slet ikke nogen der har 2 tv i hjemmet ?
|
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
||
Jeg har 3 fladskærme, men desværre kun en med HDMI |
|||
![]() |
|||
mllprivat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
||
Hvordan deler du din kabel-tv forbindelse op ? |
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
||
Jeg har fået sat en professionel Antenne signals forstærker op i kælderen, og fordeler ud på flere tråde dernede fra. Hvis du vil vide mere om hvad forstærker jeg bruger osv. så sig til. Så kravler jeg ned og kigger.
Det kostede lidt, men min billedekvalitet er kanon i hele hytten. fra kælder til 2. sal. Jeg har 4 stik i huset. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Lyder lækkert, dog har vi ikke brug for det helt store, da vi bor i lejlighed. Har du kendskab til noget lidt mindre |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kør et smut i Bauhaus. De har en lille bitte antenneforstærker du kan bruge til vidresendelse af signalet. den fylder næsten ingenting, og forstærker kun det vidreførte signal.
Redigeret af hummelmose - 22-Juni-2006 kl. 22:36 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tror du det fordi signalet ikke er stærkt nok ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg oplevede at jeg havde problemer med enkelte kanaler. Forstærkeren koster under 200 spir, men jeg kan jo ikke garantere at det løser dit problem. Men det løste mit på Sagem 60.
Jeg har haft det forstærker anlæg jeg har nu i 1 ½ år, og haft nada signal problemer siden. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Lyder godt, tror jeg har fundet en der passer til mig og lillemor |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Den der er en mega klods. Den jeg tænkte på passer faktisk ind i antennestikket. Mener det er en triax. vil gerne gå ned i kælderen og finde den i en af mine mange flyttekasser, og hvis du bor i København, så skal du få den gratis. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er pænt af dig, jeg bor desværre ikke i københavn længere, jeg prøver at søge lidt på nettet efter den.. Kan du huske hvad den hed mere end triax |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Samme svar.
Jeg går ned i kælderen i weekenden. Den er vel en 5 x 2 cm sag, med en strømforsyning i enden. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |