|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 04-Marts-2008 kl. 17:28 |
Jeg sidder og planlægger (og pønser) den næste forstærker jeg får bliver en receiver med multizone video ud, i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig noget jeg kunne koble på mit hjemmenetværk i stil med dette men er nok for nærig til at syns 1500 USD plus det løse er sjovt... Jeg vil gerne have noget der kan sende et video signal over netværket og så ændre det tilbage til et video (og audio) signal når det når den anden ende af netværket... Nogen der kender til noget i en ordentlig prisklasse der kan det omtalte? Jeg er med på at man kan lave det hvis man har et Mediecenter og en extender, men den løsning er jeg ikke så interesseret i |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Ingen?
ikke engang et forslag? |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |