|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
John111 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 10:27 |
Jeg er interesseret i at købe Samsung N310 Atom N270 laptop. Kan nogen
foreslå en bedre model af noget andet mærke. Jeg er ikke tryg ved
Samsung.
http://getmore.dk/k%C3%B8b-samsung-n310-atom-n270-1.6-ghz-bi llig/notebook/np-n310-ka01se_101110_p.html |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Hvad skal den bruges til ?
|
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Der er uanede muligheder. Men det vil være rart at vide noget mere om hvad du skal bruge den til ? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Kig på Toshiba, Fujitsu-Siemens og LG. Det er gode mærker.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
- og Lenovo.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Hvis det absolut ikke skal være en Apple, vil jeg give Brixen ret i at Lenovo
er langt det bedste bud. Du får en byggekvalitet som meget få andre producenter lever op til |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
har købt en MSI GX720 (da jeg vil ha en 17") - virker som en fornuftig maskine / mærkevalg
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Lenovo er formodentligt dyrere end de fleste - jeg vil tro at Toshiba og Fujitsu-Siemens er ligeså godt. LG er absolut også godt!
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Jeg synes da ikke Lenovo er så dyre mere, her er fx en Ideapad S-10, som er billigere end den oprindelige Samsung, tråden startede med.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid= 629567 Samsung ca. 3000 - Lenovo ca. 2500 kr. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Nu så jeg prisen på den Samsung med Atom processor, så jeg turde slet ikke foreslå en Mac ![]() En netbook med Intel Atom processor kan slet ikke sammenlignes med en rigtig Mac eller PC. Der er de alt for langsomme - men der er åbenbart et marked for dem. Det er jo ikke alle der vil eller kan betale godt 7000 kr. for en hurtig og smart 13" bærbar med batteri til 7 timer. http://www.apple.com/dk/macbook/ |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er enig med dig Thorvald, men jeg synes bare Lenovo skulle med i gruppen af muligheder. (Jeg har selv haft en Fujitsu-Siemens som jeg solgte i denne måned. Den valgte jeg netop pga. prisen på Lenovo dengang). |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Køb en Lenovo T serie - der går du absolut IKKE galt i byen! Det er kvalitet!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |