|
Forforstærker til pioneer lx 82? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2015 kl. 18:44 |
Giver det mening at bruge sådan en http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-stereo-forstaerker-densen-b-340-sort-p-805.html som forforstærkning til en pioneer lx82??
Vh Godowsky |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke et klikbart link, men en forforstærker kaldes også en kontrol forstærker, som bruges foran en effekt forstærker som ikke har den funktion. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Hvorfor købe en preamp til en receiver? Som nævnt tidligere, det bruges til en effektforstærker, hvor preamp ikke er "indbygget".
Din overskrift er måske ikke korrekt, der menes vel effekt, og ikke forforstærker? Nu kan jeg ikke følge dit ikke klikbare link, men teksten antyder, at det er en Densen stereo forstærker. Hvis det er en effekt forstærker, kan den sikkert tilsluttes din Pioneer, men er der behov for mere effekt. Hvis der tilsluttes en effektforstærker, skal den som udgangspunkt yde bedre end den oprindelige, ellers er det penge ud af vinduet. Redigeret af JeTex - 22-April-2015 kl. 19:52 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Blomholt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2014 Sted: Thyregod, Danma Status: Offline Point: 14 |
Næ...
Det var det korte svar... Hvorfor mere effekt? Med venlig hilsen Birger |
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Takker, ja, jeg fatter ikke en brik af den slags og når nu den så god og billig tænkte jeg om det ville farve lyden på en eller anden positiv måde, men tak for de klare svar!
Jeg må vel fortsætte med at justere på eq ;) Vh Godowsky |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |