|
Forfærdelig lyd på 50GT30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 09:43 |
Hej alle,
Lige for at bortforklare min oplevelse af 'forfærdelig' lyd, så ved jeg godt at lyden vil være dårligt, i forhold til hvad man kan købe til sit tv, men det jeg erfarer som dårlig lyd er at når jeg bruger mit tv til at se film eller spille spil, så 'brummer' mit tv, når man hører dybe toner (bass). Egentlig er der ikke så store krav til lyden, men det irritere mig når hele mit tv brummer, når ting sprænger i luften... Er det måske noget jeg skal sende til reklamations ret - eller skal jeg bare forvente at mit tv skal brumme? Venlig hilsen Jesper Keller
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg satte menuen op på mit Fars Panasonic TV, blev vi hurtigt enige om at lyden skulle sættes på "tale" og "afstand til væg". For ellers lavede lyden ganske rigtig forvrængning i bassen, så det lød forfærdeligt. Tror bare du skal acceptere at filmlyd skal igennem et surround anlæg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |