recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forfulgt af reklamer på ny bærbar: Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForfulgt af reklamer på ny bærbar: Hjælp

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af nstenberg nstenberg skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja, det lyder jo meget godt. Men jeg kan ikke finde det sted hvor det skal indstilles.

Klik på tandhjulikonet i højre hjørne > administrer tilføjelsesprogrammer > sporingsbeskyttelse > hent sporingsbeskyttelsesliste

Derefter kommer du nok til den danske side: http://iegallery.com/da/trackingprotectionlists/ --- men dén side indeholder ikke nogen reklameblokeringsliste. Så du ændrer "da" til "en" i URL'en, så det bliver til: http://iegallery.com/en/trackingprotectionlists/

På den side er der så vidt jeg husker i alt 9 lister du kan "add" til din browser. Jeg kører selv med Fanboy's sporingsbeskyttelsesliste/tracking protection og Fanboy's Adblock-liste.
Det var dejligt skåret ud i pap. Og det hjalp. Mange tak.Clap
Og så velkommen til recordere.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
nstenberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2011
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

nstenberg: Det lyder smart men kedelig fodfejl fra MS med URL'en! Kan du give en kort skitse af hvordan sporingsbeskyttelsen virker - det lyder som om du har godt styr på det!

Jeg vil gøre det nemme, og bare henvise til IE-bloggen Tongue:

Hvis du Google'er/Bing'er tracking protection, kan du finde meget mere om det. Så vidt jeg husker, arbejder Mozilla og Google også på noget lignende; vistnok er det bare et af de WTF-tilfælde, hvor Microsoft var først på markedet.

Til top
nstenberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Maj-2011
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 11:30
Citér
Det var dejligt skåret ud i pap. Og det hjalp. Mange tak.Clap
Og så velkommen til recordere.Smile

Fedt! - Og det var så lidt. Jeg er selv vildt begejstret for funktionen; det er på grund af den, at jeg ikke længere bruger andre browsere.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu