|
Forhandlere af billige medier? |
Besvar | Side <1234 16> |
Forfatter | ||
Praetorian
Ny bruger Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 12:26 | |
All are equal but some are more
equal than others! |
||
Peter 2
Junior bruger Oprettet: 17-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 13:58 | |
Nu hvor Lars har redegjort for en ændring i http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1754&P N=1 spekulerer jeg på, om det egentligt er klogt at lade Nierle står øverst på listen? Der er sikkert enkelte travle brugere, der bare prøver forhandlerne på listen fra en ende af, og ikke når meget videre. Jeg ved ikke, om der stadig er problemer med Nierle, som der en gang har været, og det kan også godt være, at man ikke længere behøver at foretage usikre bankoverførsler. Men selv om butikken skal have en chance, er der vel ingen grund til at kaste mindre grundige brugere ud i potentielle problemer? Det skal tilføjes, at jeg selv HAR givet Nierle en chance, hvilket kan læses i http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=579&PN =1 . Jeg har dog oplevet kortere leveringstider (1-2 dage) hos andre forhandlere, hvilket jeg ikke ved, om Nierle kan leve op til. Burde man ikke enten lade listen være i rækkefølge med de "gode" øverst - eller evt. bare alfabetisk? Hvad er begrundelsen for IKKE at lade listen være alfabetisk? Og lige en "kosmetisk" bemærkning: Hvis der bruges SHIFT+RETUR mellem linjerne i oversigten over forhandlere, bliver linjeafstanden mindre, og så kan man måske nemmere overskue alle de oplistede forhandlere. Bare et forslag.... Redigeret af Peter 2 |
||
Keld
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
Sendt: 03-September-2004 kl. 15:36 | |
Der kan handles med Dankort og eDankort. Jeg har ikke prøvet at bestille over nettet, men de havde nogle produkter, som de var billigere med, da jeg alligevel skulle til Flensborg. Keld |
||
poulrudi
Ny bruger Oprettet: 31-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 23-September-2004 kl. 22:33 | |
Tyskland: Dansk hjemmeside, kan anbefales, sender med Post Danmark. Jeg har handlet Verbatim. /Rudi |
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 23-September-2004 kl. 22:54 | |
MichaelS blev vist også alt i alt tilfreds med azomedia. Se her. /Lars |
||
Puma
Guld medlem Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
Sendt: 26-September-2004 kl. 14:29 | |
Hej Lars Jeg har også prøvet nedenstående forhandler i forbindelse med jeg købte 10 stk Panosonic DVD-RAM LM-AD240E (dobbelt skive i caddy) Prisen var 6,49 euro pr stk. svarende til ca. 48,50 kr. pr. stk. det er ikke lykkes mig at finde dem billigere noget andet sted på nettet. Hele handlende forløb smertefrit, varen blev leveret en lille uge efter min bestilling. MVH PUMA |
||
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 26-September-2004 kl. 14:48 | |
Ja, jeg fik en undskyldning og de bvestilte varer og kunne beholde de forkerte varer. Vi kan alle fejle og når fejlen bliver rettet hurtigt er det OK med mig (og bare fejlen ikke sker for ofte). Hilsen Michael Sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
Oluf Jakobsen
Ny bruger Oprettet: 05-Oktober-2004 Sted: Dominica Status: Offline Point: 6 |
Sendt: 05-Oktober-2004 kl. 15:51 | |
Hej Lars Har lige købt skiver hos http://www.dvdrohlinge24.com/catalog/default.php og de tager imod kreditkort. Bestilte fredag middag, modtog mail fredag og lørdag om de havde modtaget bestilling og den var afsendt, modtog pakken med de rigtige varer tirsdag morgen. Firmaet virker yderst seriøst. Oluf Jakobsen
|
||
Annette
Junior bruger Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Sendt: 21-Oktober-2004 kl. 22:43 | |
Det er efterhånden lidt siden, der sidst blev skrevet i denne tråd, men jeg har alligevel lyst til at dele erfaring ud. Jeg bestilte i søndags bl.a. 100 Ritek 8xspeed DVD-R på tilbud hos Tirsdag fik jeg en opringning fra firmaet af en dansktalende dame, der kunne informere mig om at disse Ritek pt desværre var i restordre, men ville komme i løbet af 8-14 dage. Hvis jeg imidlertid ikke havde lyst til at vente så længe, kunne de tilbyde mig Arita 8xspeed til samme pris. Jeg accepterede og havde medierne allerede onsdag aften med aftenpakkeposten. De sælger såvidt jeg kunne se kun pr efterkrav. Jeg betalte 60 kr i fragt og 10 kr i gebyr til Postdanmark. Fin service synes jeg. Det er ikke sidste gang, jeg handler der. Og nu glæder jeg mig til at prøve brænderen på min Pioneer DVR720 rigtig af. Jeg er spændt på hvordan Arita er, jeg er ligeså spændt på Verbatim -RW 4x, som jeg har købt til at lege og øve på. hilsen |
||
Annette
|
||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 21-Oktober-2004 kl. 22:50 | |
Når nu lavinen ruller.... Så bemærkede jeg at DVDRohlinge24 i Lars' liste stadig står beskrevet 'Tysk forhandler. Tager ikke kreditkort.' Det er ikke længere korrekt, som Oluf Jakobsen også har skrevet så tager de kreditkort og det er iøvrigt en yderst velassorteret og kompetent medie-forhandler (min foretrukne). /Lars |
||
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 21-Oktober-2004 kl. 23:22 | |
Hej Lars Det er mig der står bag påstulatet om at DVDRohlinge24 ikke tager kreditkort - de ville ikke accepterer MasterCard og Visa i sommers da jeg bestilte DVD-RW 4x, men accepterede kun PayPal. Har de ændret ders politik må vi følge med. Det er hermed rettet. Hilsen Michael Sørensen Redigeret af MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
icqnurse
Junior bruger Oprettet: 30-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 23-Oktober-2004 kl. 03:21 | |
http://www.blankdiscshop.co.uk og http://www.digitalpromo.co.uk Begge billige også med meget mere end dvdr. Har handlet hos begge over 10 gange, og har altidmodtaget varen efter 3-4 dage. Yderst rimelige priser. |
||
Besvar | Side <1234 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |