|
Forhåndsvisning er ikke tilgængelig. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2020 kl. 22:23 |
Hej,
Mit LG B8 kan ikke forhåndsvise kanaler i guiden mere, det er sket inden for den sidste uges tid. Jeg har forsøgt at fravælge forhåndsvisning, men det er ikke muligt mere. Jeg er YouSee kunde med bland-selv. Nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre?
|
|
![]() |
|
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Jeg havde et lignende problem på et Sony-tv for et par år siden. Det skete efter YouSee havde tilføjet nogle nye krypterede filmkanaler, som ikke var en del af min fuldpakke. Jeg slettede et hav af krypterede kanaler, og pludselig var der igen billede i guiden.
|
|
![]() |
|
Tak for svaret!
Det endte med at jeg kontaktede YouSee og de ville fixe det i løbet af en time. De ville resette et eller andet hos mig og mit TV skulle stå tændt på DR1. Desværre uden held. Men nu to dage efter fungerer det igen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |