|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() Sendt: 28-September-2008 kl. 22:58 |
Ved ikke om det er "old news", men www.coolshop.dk har en pæn bunke BD'er på lager, og de koster stort set alle sammen kun 149,00 kr. pr. stk., inkl. forsendelse. Der er enkelte der koster lidt mere, men det er ikke ret mange.
|
|
![]() |
|
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
He he Old News http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=37449& KW=coolshop Redigeret af multix - 28-September-2008 kl. 23:06 |
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Jaaaa, havde det nok på fornemmeren, men hey, hvis jeg havde overset det tidligere, er der måske også andre der ikke lige fangede den dengang.
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Havde dem også på indkøbslisten indtil jeg opdagede at alt for mange af deres film er import uden dk tekst. Min eneste bestilling hos dem blev iøvrigt cancelled fordi de alligevel ikke kunne sælge filmen jeg havde bestilt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |