recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forkert HDMI input Harmony 650 aktivitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForkert HDMI input Harmony 650 aktivitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
boborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2003
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Emne: Forkert HDMI input Harmony 650 aktivitet
    Sendt: 15-December-2010 kl. 20:54
Jeg har problemer med at få min Harmony 650 til at indstille den korrekte HDMI indgang i forbindelse med en aktivitet.

Jeg har lavet en aktivitet der hedder Se Viasat som sætter TV på HDMI 2 og Yamaha forstærker på HDMI 1. Det virker også for det meste men det sker at aktiviteten sætter Yahama forstærkeren på HDMI 2 eller HDMI 3 i stedet for HDMI 1. Det er kun denne del der går galt i aktiviteten og altså kun af og til.

Jeg har prøvet at rode lidt med delays osv. men synes ikke jeg kan få bugt med problemet. Nogle der har nogle idéer?

Redigeret af boborg - 15-December-2010 kl. 20:57
/ Bob
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 21:16
Jeg har selv en gang imellem haft tilfælde, hvor der blev valgt forkert indgang (den senest anvendte) på surroundreceiveren. Det skete hvis jeg fik lagt Harmony'en for hurtigt væk, inden den var færdig med at sende alle kommandoer til anlæggets enheder. Wink
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2010 kl. 21:41
Hvordan styrer din Harmony indgangene på din forstærker. Direkte valg, dvs. en kommando for hvilken HDMI der skal vælges, eller skifter den mellem de forskellige porte? Fx nogle sony fjernsyn skifte mellem hdmi 1,2,3 men en kommando. Men der findes også en kommando til at vælge fx hdmi 2 direkte. Nogle gange kan man vælge en anden Yamaha forstærker som giver lidt flere muligheder inde i Harmony programmet 

Redigeret af 0leDK - 15-December-2010 kl. 21:41
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu