|
Forkert udsendelse. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2015 kl. 22:11 |
På TV3+ skulle der som de sidste 3 Fredage være Minority Report, Extant og The Strain, som det også fremgår af EPGen, men der er i stedet First Avenger. Der blev intet nævnt før film start, der blev bare vist at det er den som er på, som var det efter planen.?? Hvad sker der lige.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brug TVtid, der står Avenger.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Gad vide hvorfor.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det samme sker med Stofa EPG. Jeg ser altid aftenens program på TVtid, som altid passer.
|
|
![]() |
|
Hvorfor mon afbryde nogle igangværende nye serier for en film som har været vist før? |
|
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
De blev vist flyttet i onsdags, for jeg programerer altid tre dage i forvejen for ikke at glemme det.
I onsdags så jeg pludseligt, at jeg havde programeret 'Captain America', og hvis der er en film, jeg ikke vil spilde harddiskplads på, så er det den. I øvrigt gik jeg glip af ca. 20 min. af SOKO Leipzig, fordi de fucking idioter fra IS absolut skulle lave terror i Paris, så en ekstra nyhedsudsendelse lige rykkede starttidspunktet. |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Mange udsendelser er aflyst i øjeblikket, der er extra Nyheder på mange kanaler, og extra fra mange lande, også fra Rusland, Kina og andre steder. |
|
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Efter 3 uger er TV3 (eller rettere 3+) blevet trætte af de nye serier/episoder. Troede også først, at der var tale om en fejl, at de ville vise Captain America: The First Avenger kl. 21 efter de viste den til samme tid om ondagen, men nej. Serierne blev rykket ca. 2,5 time, så The Strain endte med at blive vist kl. 1:30. I aften gør de for øvrigt det samme. De viser endnu engang The Incredible Hulk kl. 21 efter at have vist den torsdag aften. Man fatter det ikke... Mener for øvrigt, at de tre serier (Minority Report, Extant sæson 2 og The Strain) genudsendes på et tidspunkt i dag. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Jeg nåede at få Recorderen sat manuelt op, så fik det hele med, bare ikke med det korrekte navn på udsendelserne. |
|
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
OK, for jeg ville lige skrive, at jeg fik optaget alle tre serier, så vi eventuelt kunne have fundet ud af noget. Bemærker for øvrigt, at de har mistet interessen så meget, at episoderne *ikke* længere genudsendes. Men hey, der er altid plads til at vise Gimpen fra Bryggen og andet crap i den bedste sendetid. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Takker, men alt løste sig. ja, de har underligt nok altid plads til såkaldt Reality TV. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |