|
Forkert udsendelse. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv, ZDF har åbenbart aflyst 'Otto - geboren um zu blödeln', men de har i det mindste smidt en 'Ein starkes Team' på i stedet...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Apropos angrebene i Paris, så fatter jeg ikke hvorfor DR1 og DR2 sammensendte en stor del af dagen i dag. Det gjorde TV2 og TV2 News godt nok også, men modsat dem har de fleste mennesker efter mit bedste vidende adgang til både DR1 og DR2. Sidstnævnte betegner DR for øvrigt som deres "nyhedskanal", så det er der (og efter min mening kun der), disse ting bør sendes.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der absolut ingen grund til at 2 DR kanaler sender det samme. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja 2 DR kanaler + TV2 og News hele dagen, der er bare for meget. Her har TV'et været slukket ind til Vidunderbørn startede. Rart med noget opløftende istedet for 1/2 times nyheder der smøres ud over hele dagen.
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Er det bare mig eller var der ikke tid til sluttekster (credits) på gårsdagens afsnit af Extant?
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Korrekt det var ikke med, de har jo vigtige ting de med djævlens vold og magt skal banke ind i skralden på os, så jo før noget så for dem uvæsentligt som udsendelser slutter, jo længere tid har de til det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nå, jeg kan se, at Extant sæson 2 er "missing in action" resten af året. Til gengæld vises de to sidste episoder af Minority Report og The Strain episode 9 en gang i morgen nat.
Man skal i det hele taget passe meget på med sendetider lige p.t. I går gik jeg glip af de første minutter af Homeland, fordi der blev skiltet med kl. 21:40, men der blev rent faktisk sendt 21:30. Ikke det store problem, da jeg også optager fra svensk tv, når DR nu ikke gider sende serien i HD denne gang. Af de to andre "natserier" jeg p.t. optager, som er Sleepy Hollow sæson 2 og Graceland sæson 2, bemærkede jeg lige, at sidstnævnte lige har fået rykket de sidste tre episoder til mandag nat. Det skulle oprindeligt have været mandag og tirsdag nat. Det gælder godt nok om at være årvågen! |
|
|
|
![]() |
|
Fra uge 1 (dvs. fra 4. januar) ser diverse serier ud til at vende tilbage efter julepausen. Fredag den 8. januar fortsættes altså både Extant sæson 2 og The Strain sæson 1 på 3+.
Lidt overraskende fortsætter Agents of S.H.I.E.L.D. fra mandag den 4. og Arrow sæson 3 fortsætter fra søndag den 10. Selvfølgelig dummer Kanal 5 sig igen ved samtidigt at starte med The Flash sæson 2... Det er hvad jeg lige p.t. har fundet ud af. Muligvis har jeg overset andre seriestarter. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |