|
"forlænge" signalet fra fjernbetjening.. |
Besvar |
Forfatter | |
Autocadster
Ny bruger Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Emne: "forlænge" signalet fra fjernbetjening.. Sendt: 26-Maj-2008 kl. 22:20 |
Findes der en diskret måde hvor på, man kan "forlænge" signalet fra enfjernbetjening, til andre rum ? Vil rigtig godt have vores selector + HD dvd ud og stå i et skab, et skab der der står i rummet lige bag vores tv i stuen. Ved godt at man kan få nogle af de der trådløse tingester, men er ikke interresseret i at have sådan noget stående i stuen. Jeg tænkte på noget med en lille diode eller noget, som diskret kunne side under tvet der hænger flat på væggen, og noget som kan købes færdigt i dk. Lyd og billede kommer via kabler gennem væggen bag tvet. Redigeret af Autocadster - 26-Maj-2008 kl. 22:21 |
|
Med venlig hilsen
Autocadster /2620 |
|
ujn2
Bruger Oprettet: 16-Oktober-2006 Status: Offline Point: 61 |
Sendt: 07-Juni-2008 kl. 11:25 |
Det du søger er nok det der kaldes en IR Blaster, tror vidst den er med i en pakke fra Microsoft med deres Media center fjernbetjening... men er ikke sikker... Ellers er der danske LinTronic.dk de har noget der dur og endda kan meget mere... især hvis man er ejer af en B&O fjernbetjening... |
|
meyhoff
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Sendt: 12-Juni-2008 kl. 13:59 |
Prøv at ta en kigger på denne: Modtageren kan sagtens stå skjult inde i et skab, bare antennen er trukket helt ud i lodret possition. Jeg har sat det op hos min bror, fjernsynet står i den ene ende af huset på en skænk - med modtageren stående på nederste hylde, og fjernbetjeningen fungere i den anden ande af huset(gennem 3 væge) og også fra hele haven. Redigér: Brug dette link i stedet for, i bunden ser du at du kan tilkøbe flere sendere og "øjer": http://www.techhaus.dk/product_info.php?manufacturers_id=108 &products_id=3057 Redigeret af meyhoff - 12-Juni-2008 kl. 14:12 |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
mikkelp
Bruger Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:58 |
Jeg ville foreslå en Logitech harmony one i kombination med Logitech RF receiver. Så slipper du endda for en eneste diode :)
Redigeret af mikkelp - 13-Juni-2008 kl. 14:59 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |