recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forlængelse af højtalerkabler eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forlængelse af højtalerkabler eller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
munckabildgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2011
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér munckabildgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forlængelse af højtalerkabler eller?
    Sendt: 26-December-2011 kl. 20:57
Jeg har købt et Sony hjemmebioanlæg, Sony BDV-E380, og kan se at der er nogle højtalerkabler med i pakken. Disse er forsynet med et specielt stik i den ene ende og det er derfor ikke umiddelbart muligt at bruge nogle andre. 

Mit problem er at de ikke er lange nok. Jeg ønsker at få en pæn kabelføring i kabelkanaler og jeg har derfor brug for nogle forlængere eller nye kabler der er længere. Jeg skal bruge nogle der er min. 10 meter. 

Kan jeg forlænge de nuværende med nogle kabelmuffer og noget almindeligt højtalerkabel eller skal kan jeg købe færdiglavede kabler som er monteret med de færdige stik der passer i afspilleren? Ja, eller eventuelle forlængere, der passer direkte til de originale fra Sony?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 21:00
Brug du bare samlemuffer, men pas på at få sort til sort, og rød til rød, så du ikke vender polerne forkert
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af munckabildgaard munckabildgaard skrev:

Mit problem er at de ikke er lange nok. Jeg ønsker at få en pæn kabelføring i kabelkanaler og jeg har derfor brug for nogle forlængere eller nye kabler der er længere. Jeg skal bruge nogle der er min. 10 meter.

Du går i Harald Nyborg og køber 25 meter kabel på rulle, samt en klemrække. Så klipper du det originale kabel af 30 cm fra stikket og skruer kabelstump med stik fast i klemrækken og fortsætter med dit nye kabel ud til højttalerne.

Vælg et kabel der er lidt tykkere end det der fulgte med anlægget.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu