recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Format skifte på Eltax DVR-555
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFormat skifte på Eltax DVR-555

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jezzman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Format skifte på Eltax DVR-555
    Sendt: 29-December-2005 kl. 19:04

Hej med jer  jeg er ny bruger her og har i laaaang tid, trawlet dette skønne forum igennem, for at finde noget information, så jeg kan komme videre med at bruge min spritnye Eltax HDD optager - som iøvrigt er min første af den art.

Sagen er den, at jeg har optaget en hel del programmer i HQ formatet, men det fylder jo helt vildt meget og det vidste jeg faktisk ikke, da jeg som sagt er helt ny og lettere teknikmongol. Nu vil jeg gerne have dette brændt ned på nogle DVD skiver, som jeg har købt, men hvordan ændrer jeg formatet fra HQ til SP, på det jeg har optaget...? Kan det lade sig gøre?

Til top
drhelmer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-December-2005
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2006 kl. 14:41
Det tror jeg desverre ikke går, har prøvd å finne ut av dette også, men har ikke funnet noen løsning.
Til top
Kim Ålborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2006 kl. 15:04

Ved ik med Eltax'en men på min INO3(i) DVR-HDR 55i kan man selv vælge hvilket format man brænder sine optagelser over i.

Mon ik også det lader sig gøre på andre?

Nu ved jeg selvfølgelig ik om det er til at følge på din som jeg gør på min.

Men når jeg vælger dubbing for at brænde over på en skive, står der naturligvis hvilken kvalitet der er optaget i, men jeg kan så i samme vindue bladre i hvilken kvalitet jeg vil brænde ud i.

Håber det kan bruges til lidt.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu