|
Formater hd |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kiggede du hvad der var inden du startede, og hvor store drev var (også SSD)? Men hvad der sker under en recovery nulstilling, når der også sidder en lille SSD i maskine aner jeg ikke. ![]() Men vil gætte at den geninstallerer på oprindelige HDD, som recovery også ligger på (går ud fra det er indbygget i maskinens BIOS opstart funktion) Hvis SSD ikke er formateret kan du ikke se den under Denne computer, der skal du evt. ind i disk Administration og formatere først. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Inden nulstilling mener jeg der var de 2 nuværende og så en hvor der stod recovery og den er der så ikke nu.
Søger jeg efter recovery stifinder så kommer der en del frem kan bare ikke åbne dem. Jeg har fået hentet produkt nøgle ud af den skulle der så være en lettere måde når jeg har den? |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
![]() Bedste råd er at lave et sæt gendannelses DVD og CD boot diske. Så har du også mulighed for gendannelse, hvis HDD bliver defekt og skal skiftes. Men jeg ved ikke om det er muligt at lave på en USB nøgle når du ikke har et DVD drev? Alternativ køb/lån et USB DVD brænder drev. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |