|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foss ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() Sendt: 05-Juni-2010 kl. 09:53 |
Jeg har en Pana DB65 maskine, men umiddelbart kan den kun afspiller avi-filer, kan det være rigtigt?
Jeg har en HD-film af typen .mkv, hvordan får jeg den afspillet på den?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
ikke på en BD65 i hvertfald
|
|
![]() |
|
Foss ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Hmmm men kan jeg konverterer den til en anden format og derefter afspille den?
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Ja, hvis din model supporter AVCHD, det gør 60'eren i hvertfald.
Så kan du lave den MKV om til AVCHD, eks passende til en DVD-R DL med AVCHDCoder og stadig se den i HD. Husk at hente installerings manualen med ned også, den indeholder meget vigtige infos om de medfølgende værktøjer der også er krævet at installere for at programmet virker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |