|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() Sendt: 19-August-2006 kl. 14:31 |
Hej Jeg har et problem med at min Philips 7250H ikke læse DVD+RW medier, som er formateret på computeren. Jeg har læst at man kan få optageren til formatere disken, men i brugermanualen, står der bare at jeg skal trykke på: {0} når skuffen står åben (med disk i selvfølgelig). Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken knap {0} er på min fjernbetjening. Den ser sådan ud: Er der nogen der kan hjælpe? Redigeret af johnjkj - 19-August-2006 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej, Kender ikke til din Philips, men bl.a. lidt til manualer på godt og ondt. Jeg går ud fra, at det er den lige under 8, altså 0 (nul) og de der "Tuborg-klammer" bare er brugt i manualen fordi man ikke indsatte et billede eller en tegning af tasten. I øvrigt er det med formatering på pc også afh. af SW, se f.eks. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10819 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Dolmer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hej {0}, er ganske rigtig tasten lige under 8-tallet. Åben disk-skuffen læg disken i (ikke lukke endnu) tryk 0(nul) tasten, og hold den nede mens du lukker skuffen. Begynd så at optage inden disken tages ud igen.
Håber det kan hjælpe dig mvh Dolmer
|
|
![]() |
|
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
Hej Carser Jeg takker mange gange for dit svar. Du har nok ret i at det er "nul-tasten". Jeg kan bare ikke få det til at virke. Til gengæld er det lige nøjagtig det problem jeg har, som din tråd henviser til, så tak for rådet. EDIT: Dolmer, så lige at du havde postet også. Jeg var ikke klar over at man skulle holde tasten nede MENS man lukkede skuffen - det vil jeg prøve
Redigeret af johnjkj - 19-August-2006 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Velbekomme John. Og det glæder mig, du kunne bruge henvisningen. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |