|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() Sendt: 28-April-2011 kl. 12:17 |
||
Hej!
![]() Mine forældres HP stationær er blevet en del langsom og flere gange gider mailen ikke at sende osv.. Har kørt anti-virus scanning osv.. Tror bare jeg laver en ny frisk installation af systemet er der på nu her (Vista) - men jeg har nogle systemdiske, men det lige er til den maskine er jeg ikke sikker på, men alligevel nogenlunde - da jeg har lavet (og skrevet på) mine egne den gang min havde Vista.. Så mit spørgsmål er egentlig om hvis jeg sætter den i gang, om hvis det så ikke er til den maskine, så får jeg det vel at vide af computeren?? På forhånd tak dudes ![]() - Lige et sidespørgsmål: Et program der kan søge efter de nyeste drivers, findes der et godt velfungerende af det??
Redigeret af Casper - 28-April-2011 kl. 12:30 |
|||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
||
Hvis det ikke er til den PC, vil den sikkert ikke virke efter installationen. Så må du prøve dig frem.
Velfungerende programmer til drivere er f.eks. Drivermax eller Drivergenius, men de er ikke gratis.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
||
Okay ja, hmm.. Hvad er det værste der kan "ske"? Den kan vel godt starte op, eller er det ligesom iPhone når den ikke er aktiveret hvor man kun kan fortage nødopkald?
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
||
Casper jeg foretrækker selv at finde mine drivere, de der driver genuis osv osv kan godt fucke din computer.
Find ud af hvilket hardware der er i pc´en og hent alle drivere manuelt inden du formaterer og smid det på en usb pen, så er du sikker på du har alle de rigtige drivere. Tager nu ikke lang tid synes jeg ikke. Hvis du ikke kender alt dit hardware, mener jeg du kan hente en trial af http://www.lavalys.com/ og så kan den finde alle info til dig.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
@Casper: Du kan downloade alle drivere fra HPs hjemmeside på forhånd. Men det kræver at du ved hvilken model pc'en er.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
||
Gendannelse af pc'en
til dens oprindelige tilstand med HP Recovery Manager, hvis Windows Vista ikke
er tilgængelig
Hvis ikke pc'en starter i Windows, er det stadig
muligt at bruge HP Recovery Manager på harddisken til at gendanne computeren til
dens oprindelige driftstilstand. Recovery Manager kan starter under
opstartsprocessen ved at følge trinnene nedenfor.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okay, mange tak for svarene
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||
Der kan du bruge SlimDrivers, det er super nemt og rigtig godt.. Bruger det selv jævnligt på min PC, og den finder alt det man skal bruge :) http://www.driverupdate.net/ |
|||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
||
Det er fuldstændigt overflødigt på en HP computer. Klaus |
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||
Nu spørg han jo kun efter et program der kan søge efter nyeste drivers, som et side spørgsmål, så kan jo være det ikke KUN skal bruges til en HP computer, ikke?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
||
Eller SlimDrivers som er gratis. /Ole
|
|||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Læs tre post oppe ![]() Redigeret af ladiesman217 - 01-Maj-2011 kl. 13:57 |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |