recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Formatskift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFormatskift

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klaus67 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Formatskift
    Sendt: 19-April-2010 kl. 10:47
Jeg har et problem med mit analoge signal fra yousee. Flere forskellige kanaler (SV1, Kanal 5, TV2 Charlie osv.) "hopper" mellem 16:9 og 4:3 flere gange i en udsendelse. Både på mit tv og når jeg har optaget noget på min HDD.
Det udmønter sig i at når jeg skal brænde noget på en dvd vil HDD'en ikke acceptere formatforskellene og jeg må fjerne 4:3-delene.
Så det er ikke mit tv der står indstillet forkert. Jeg har snakket med yousee support men de har ikke hørt om problemet før og henviser (naturligvis!) til de enkelte tv-stationer.
Problemet er først begyndt her for nyligt så det kan ikke være indstillinger på både mit tv og HDD der er noget galt med. Begge har jeg haft i flere år uden problemer.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Online
Point: 10580
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2010 kl. 11:05
Jamen hvis Yousee ikke vil erkende problemet, er der vel ikke noget at gøre.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu