|
Formel 1 online et sted? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersHP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2016 kl. 22:32 |
Hej alle
Så skal vi til at have gang i F1 igen med Kevin Magnussen :) Hvad gør man hvis man ingen tv-pakke har? Er Viaplay med sportspakke virkelig det bedste bud, eller findes der andre online steder? Jeg så at NBC Sports har en del F1, men jeg kan ikke afspille videoerne, det er vist kun hvis man bor i USA... Nogen gode bud? Det ville være perfekt hvis man kunne se træning, kval og race "on demand", da jeg sjældent har tid til at sidde og nørde F1 når det kommer.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener kun det er Viasat, der har rettighederne til at vise F1 herhjemme.
Hvad der er af online muligheder fra andre lande, må jeg være dig svar gyldig.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
RTL har rettighederne i tyskland. Det streames live, men har ikke hørt om at man kan lave on-demand
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
- og jeg har lige malet loft . Kigger på det tørrer mens i ser motorsport . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Telia har rtl i deres grundpakke...
Koster 99,- pr. måned - pt 1. måned gratis... Redigeret af miri - 14-Februar-2016 kl. 00:19 |
|
miri
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4755 |
Hej.
For et par år siden så jeg på en ferie et Formel 1 løb på RTL via SAT. Selve løbet blev sendt på hovedkanalen RTL, Mens træning og kval. blev sendt på en af RTL's andre kanaler. Ønsket om ON Demand kunne måske klares ved at optage det hele. For så vidt jeg husker køres løbet i Melburne kl 06:00 Dansk Tid. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Den frie træning om fredagen sendes i år på tyske n-tv.
http://www.speedweek.com/formel1/news/87580/Formel-1-Freies-Training-2016-wieder-auf-n-tv.html Så vidt jeg husker så plejer RTL at sende lørdags træning forskudt lige inden Qualifying. Så mon ikke det er således i det tyske: Fredag: n-tv live Lørdag: RTL forskudt og Qual. live Søndag: RTL løbet live
Redigeret af digitalt.tv - 14-Februar-2016 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
AndersHP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Tak for svarene.
Er der nogen der har erfaring med NBC Sports? Der ser ud til at være gang i Formel 1 kanalen her, sammen med en masse andet sport, men jeg kan ikke gennemskue om det er gratis, eller om det bare er "teasere" der ligger derinde nu? http://www.nbcsports.com/motors |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |