|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fattigrøven ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 11-Marts-2010 kl. 07:24 |
Hej.
Snøft, jeg vil så gerne kunne se F1, men har ikke 3 PLUS
![]() Kender du et sted på nettet, hvor man kunne se dette års F1 sæson?
Jeg har grundpakke hos Yousee. Og Yousee, kan slet ikke tilbyde 3 PLUS.
|
|
LG OLED
Marantz SR6015 Audiovector M3 Sig og ditto center SVS PB3000 |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
cdon.dk live streamer for 49.- pr løb.
http://downloads.cdon.com/index.phtml/page=shop&type=dl_game&nav_genre=24100&showlist=2216156 |
|
Philips 6907 42" / Samsung YouSee boks
Panasonic BD 30 / Apple TV Argon DA2 / KEF 5001 NuForce Icon / B&W 601 24" Imac / Mac mini |
|
![]() |
|
BehnReady ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, så er det kun GP2 løbene man kan se hos dem, og ikke F1 løbene? |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
underligt har lige tjekket og ja F1 er fjernet. Så sent som i morges var den på.... ude over den var under listen for kommende events, så var der også et billede o højre side under Champions League og Motogp, nu er der blankt!
|
|
Panasonic BD 30 / Apple TV Argon DA2 / KEF 5001 NuForce Icon / B&W 601 24" Imac / Mac mini |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Det er på 3 PULS der sendes F1.
Den ligger i YouSee's fuldpakke og fås som favoritkanal, hvis man har mellempakken.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
RTL sender også, er den ikke i grundpakken, som digitalkanal?
|
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Her: http://viasatondemand.com/Sports/Motorsport/Formula-1-Live/Season-2010.list
Eller også kan du købe en VPN løsning hos AdTelly her: http://www.adtelly.tv/ Så kan du se BBC's iPlayer, men jeg har ikke kunnet få deres live stream til at virke endnu, så jeg bliver nok nødt til at købe Viasat's løsning... EDIT: Ved at installere deres AdTelly Connect og køre Internet Explorer så virker live stream.... Så det er åbenbart BBC der har et problem med Firefox.... Med venlig hilsen Henrik Badsted
Redigeret af Badsted - 12-Marts-2010 kl. 00:25 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |