recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fornekling/Downgrade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fornekling/Downgrade

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fornekling/Downgrade
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 14:13
Har brug for lidt hjælp til afklaring/downgrade af nuværende setup.

Har pt.
Pioneer LX-5090H (TV)
Pioneer AVR-1901 (Receiver)
DVDO Edge (Scaler)
WDTV & Macbook Pro (Streaming)
Samsung SMT-3106 (YouSEE DVB-C)

Ønsker - simpelt setup

Tankerne går på om jeg kan nøjes med en Sonos ZP12/Connect Amp til at klare hele mit setup.

Planen er at beholde DVDO edge til at samle mine input medier og forbinde til TV med ét HDMI kabel, og distribuere alt lyden til Sones ZP120 via Optisk/Aux 

Er klar over det vil betyde jeg går fra 5.1 til 2.1 men med 3 små unger er det ok (får aldrig set film ved ok niveau alligevel).

Vil det kunne lade sig gøre?

Det største ankepunkt er jeg ikke kan slutte et sæt hovedtelefoner til Sonos - nogen workaround?
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 14:59
Ser ud til at det måske godt kan lade sig gøre.

YouSee Box + WDTV + DVD/BD -> DVDO -> SPDIF/Analogue converter -> >ZP120 (analog RCA input) -> 2.1 højt./sub

SPDIF/Analog converter: http://www.av-connection.dk/?PGr=3525&ML=416
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Det største ankepunkt er jeg ikke kan slutte et sæt hovedtelefoner til Sonos - nogen workaround?

Direkte i tv'et? 


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu