|
Fornyelse af lydsystem |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hvor f... finder du A820 til 4500 ca. ?? av-connection tager næste 5k også derfor jeg skrev a830
|
|||
![]() |
|||
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
||
Man kan godt sammeligne dem dog ikke på den danske side, men her er et link. Mvh. Snedsted
|
|||
![]() |
|||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
||
takker det var fornemt :-)
|
|||
![]() |
|||
bertlov ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2014 Sted: Fyn Status: Offline Point: 22 |
||
Arrrghhhh.....
Linket som jeg skrev var til 4489,-, men nu er prisen sat op på det link... Næsten nederst, der fandt jeg det først.... /Søren |
|||
![]() |
|||
bertlov ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2014 Sted: Fyn Status: Offline Point: 22 |
||
Her
|
|||
![]() |
|||
||
Nej mangler sammenlign mellem A830 og V775 ![]() /Søren
|
|||
![]() |
|||
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
||
Hej Søren Så får du lige 820-830 og 775 så kan du sammenligne dem. link her: Mvh. Snedsted
|
|||
![]() |
|||
||
ja det var da ikke lige det der fik mig til at rende tilbage med min V775 og gi de 1000 kr ekstra for A830 eller A820
|
|||
![]() |
|||
||
Nej det må man da nok sige....
Tænk engang iflg. den sammenlign så har A820 ikke engang 4K upscale og ingen scene function eller automatisk opsætning (YPAO) som ellers er noget af det der står på forsiden ![]() ![]() Og V775 arbejder med 80 Ohm..... Den sammenlign kan da ikke bruges til noget som helst.... ![]() /Søren
|
|||
![]() |
|||
||
Fik endelig købt et stk A820 til 4489,- så jeg er en glad mand...
![]() /Søren
|
|||
![]() |
|||
Ellegaard74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 140 |
||
Glad for den.? Har lige bestilt en i dag oz ;)
|
|||
Mvh.
Lars Samsung PS50C7705 PS 3 320 GB Yamaha RX-A 820 Front: System Audio Saxo 30 Center: SA Saxo 10 AV Bag: SA Saxo 8 Sub: SA Saxo 10 |
|||
![]() |
|||
||
ved godt det kun er en Rx-V775 jeg har købt men for h.... hvor bliver jeg mere og mere glad for den....
sidste weekend fik jeg købt en System Audio SubElectro175 igen og på samme tid valgte jeg for første gang at prøve at Bi-amp mine SA 1280mk2.. justeringen efter det var lavet om og koblet til gik lidt hurtig og var kun 1 positition, jeg havde lidt en tør fornemmelse af sub'en den lød ikke rigtig og lyd billedet virkede på en måde lidt forkert.. så her i aftes fik jeg leget lidt mere med det hele... i stedet for en 1 position valgte jeg nu at måle på 4 posititioner og efter at jeg fik niveauet på sub'en justeret lidt op. Ja så er det en helt anden verden, lyden hænger "efter mine øre" total godt sammen, bassen er dyb, præcis og har det punch jeg vil ha uden alt det buldren og min stue "spiller" ikke med mere ved den meget dybe sub bas... jeg er helt og aldeles imponeret over lyden både ved musik og film... jeg er en glad mand... med en lidt mindre glad kæreste :-P det er mit første produkt fra Yamaha og må sige, jeg ikke har fortrudt at være igennem 4 andre forstærkere inden jeg endte med denne... Yamaha'en har ikke drillet eller givet nogen form for problemer overhovedet og elsker deres menu system og justerings muligheder.... håber i bliver ligeså glad for jeres som jeg er for min nu...
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |