recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fornyelse af lydsystem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fornyelse af lydsystem

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
bertlov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bertlov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 08:44
Tror egentlig ikke der er den store forskel på v775 og A820 bortset fra udvendigt design og tilslutninge.
Min frue er ekstremt tilfreds med den klap der gemmer alle de "støvfanger" stik på fronten, så her i huset er det den rigtige løsning.
Opsætningen gik ganske smertefrit, og jeg er godt tilfreds med lydbilledet.
Her i huset bliver "Party mode" allerede benyttet flittigt, da vi også har spisebord i stuen....
Så jo, det er indtil videre en sucess...

Eneste klagepunkt er at det kræver en del læsning at blive dus med alle mulighederne som den byder på

/Søren
Til top
bertlov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bertlov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

i stedet for en 1 position valgte jeg nu at måle på 4 posititioner og efter at jeg fik niveauet på sub'en justeret lidt op.
Ja så er det en helt anden verden, lyden hænger "efter mine øre" total godt sammen, bassen er dyb, præcis og har det punch jeg vil ha uden alt det buldren og min stue "spiller" ikke med mere ved den meget dybe sub bas... 

jeg er helt og aldeles imponeret over lyden både ved musik og film... jeg er en glad mand... med en lidt mindre glad kæreste :-P

det er mit første produkt fra Yamaha og må sige, jeg ikke har fortrudt at være igennem 4 andre forstærkere inden jeg endte med denne...
Yamaha'en har ikke drillet eller givet nogen form for problemer overhovedet og elsker deres menu system og justerings muligheder....

håber i bliver ligeså glad for jeres som jeg er for min nu...

Jeg tror at du rammer plet med "multi position", så det må jeg lege mere med...

Jeg deler din glæde over Yamaha's interface, og at opsætningen faktisk forløb helt uden problemer.

Thumbs up for Yamaha

/Søren
Til top
Ellegaard74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2009
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ellegaard74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 09:35
Kan ikke vente til pakkemanden kommer i morgen :)
Mvh.

Lars

Samsung PS50C7705
PS 3 320 GB
Yamaha RX-A 820
Front: System Audio Saxo 30
Center: SA Saxo 10 AV
Bag: SA Saxo 8
Sub: SA Saxo 10
Til top
Snedsted Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2014 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

hvor f... finder du A820 til 4500 ca. ?? av-connection tager næste 5k også derfor jeg skrev a830

Så er den på lager ved Dustin til en billig penge.

Mvh

Snedsted


Til top
Ellegaard74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2009
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ellegaard74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2014 kl. 19:14
De har den også ved av connection med pris garanti.
Mvh.

Lars

Samsung PS50C7705
PS 3 320 GB
Yamaha RX-A 820
Front: System Audio Saxo 30
Center: SA Saxo 10 AV
Bag: SA Saxo 8
Sub: SA Saxo 10
Til top
Ellegaard74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2009
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ellegaard74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 10:47
Dustin har så sat prisen op igen
Mvh.

Lars

Samsung PS50C7705
PS 3 320 GB
Yamaha RX-A 820
Front: System Audio Saxo 30
Center: SA Saxo 10 AV
Bag: SA Saxo 8
Sub: SA Saxo 10
Til top
Snedsted Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Ellegaard74 Ellegaard74 skrev:

Dustin har så sat prisen op igen

Ja det har de af flere gange. Så det er om at være hurtig, mon ikke den kommer ned igen. På et tidspunkt var den sågar helt udgået på deres hjemmeside.
Til top
Ellegaard74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2009
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ellegaard74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:43
Jeg har jo købt så kan ikke klage :)
Mvh.

Lars

Samsung PS50C7705
PS 3 320 GB
Yamaha RX-A 820
Front: System Audio Saxo 30
Center: SA Saxo 10 AV
Bag: SA Saxo 8
Sub: SA Saxo 10
Til top
bertlov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bertlov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 12:23
Syntes lige at jeg vil takke jer for oplysningerne om prisgaranti ved AV-connection, og info om den lave pris ved Dustin.....
Jeg skrev til AV-connection, og de slog prisen op, (den var sat lidt op) og derefter fik jeg næsten 1000 kr retur......
Det var indenfor de første 14 dage, så jeg kunne jo sende den retur, men det kom aldrig på tale, da jeg blot skulle oplyse et kontonummer for at de kunne indfri prisgarantien....

Så jeg kan klart anbefale at handle ved AV-Connection...
Og Yamaha RX-A820 kan også klart anbefales.... Jeg bliver mere og mere glad for den som tiden går...

/Søren
Til top
Snedsted Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snedsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2014 kl. 07:34
Oprindeligt skrevet af bertlov bertlov skrev:

Syntes lige at jeg vil takke jer for oplysningerne om prisgaranti ved AV-connection, og info om den lave pris ved Dustin.....
Jeg skrev til AV-connection, og de slog prisen op, (den var sat lidt op) og derefter fik jeg næsten 1000 kr retur......
Det var indenfor de første 14 dage, så jeg kunne jo sende den retur, men det kom aldrig på tale, da jeg blot skulle oplyse et kontonummer for at de kunne indfri prisgarantien....

Så jeg kan klart anbefale at handle ved AV-Connection...
Og Yamaha RX-A820 kan også klart anbefales.... Jeg bliver mere og mere glad for den som tiden går...

/Søren

Hejsa.

Rart man kan hjælpe med lidt input, så andre får gavn af det. Husk at registrere din A-820 på Yamaha's side så du kan få et års ekstra garanti.

Mvh.

Snedsted
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu