|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Når nu ikke der længere fås Pioneer TVer, så er Panasonic nærmest, de har erhvervet sig nogle rettigheder fra Pioneer til brug i deres paneler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Der er en meget lignende tråd her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=82115&KW=&title=pioneer-vs-panasonic
Der gives et par gode bud på argumenter der kan bruges overfor forsikringen - specs er som bekendt ikke "bare" specs. |
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Meget god tråd. Bare synd den løber lidt af sporet på et tidspunkt, men det måtte jo ske ;-) Vil se om jeg kan bruge samme argumenter overfor mit selskab.
|
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Nogen steder er det tilstrækkeligt med kontoudtog, som viser et indkøb betalt med Dankort for et givent beløb i netop TC. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Jeg har fået skaffet købskvitteringen fra TC ( har jeg vidst glemt at skrive ), men ellers tak Quakir :-)
|
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
|
![]() |
|
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Prisen på det tilbudte produkt har jo ingen interesse/betydning overhovedet, det der har interesse er om du mener at billedet mm er dårligere på det tilbudte produkt ?
Alting er jo billigere en da man købte det, så selvom en "erstatningspris" kan syntes lav, så er det ko ikke en forsikring på købssummen du har tegnet, men en forsikring på en vare eller tilsvarende.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan kun være enig med dig, men når selv "Fladskærmsguruen" Rasmus Larsen fra Flatpanels mener at jeg som min. burde få erstatning der svarer til et Pana G20 eller V20, så er jeg vel ikke helt galt på den. Når man allround kigger på skærmen ( byggekvalitet osv. ) så er der stadig intet der slår selv de lidt ældre Pio skærme.
Redigeret af Benton - 01-Juli-2010 kl. 22:25 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |