recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsinkelse i lyden på Samsungs Netflix-app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsinkelse i lyden på Samsungs Netflix-app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Windermere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Windermere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forsinkelse i lyden på Samsungs Netflix-app
    Sendt: 13-November-2017 kl. 20:23
Jeg har et Samsung Smart-tv, som jeg har koblet sammen med min forstærker med et optisk kabel. Mit tv-signal kommer fra en Zaptor-boks, og lyden fungerer fint. Dog krævede det lige, at jeg justerede forsinkelsen i tv'ets menu.
Problemet opstår, når jeg bruger Netflix eller HBO-appsene i tv'et, for så er der lydforsinkelse, og her kan jeg ikke justere forsinkelsen i tv'ets menu. Det er ikke meget, men lige nok til, at det giver et træls ekko. Nogen ideer til en løsning? 

vh.
Thomas
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2017 kl. 22:26
Nulstil det i TV'et og juster det på din receiver i stedet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu