recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsinkelse...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsinkelse...

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2016 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Ja, ville jeg også men manglede pengene...
Men vidste faktisk godt at der kunne opstå noget arbejde med den for at få den til at virke. Det har jeg desværre skulle med alt fra Korea -instrumenter og elektronik.

Og du køber stadig elektronik fra Korea?
Altså nogle gange undrer jeg mig over, at folk bliver ved med at købe det samme skrammel, når der findes alternativer?

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2016 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af exlærer exlærer skrev:

Men vidste faktisk godt at der kunne opstå noget arbejde med den for at få den til at virke. Det har jeg desværre skulle med alt fra Korea -instrumenter og elektronik.

Okay, så er jeg nok noget anderledes.
Jeg gider ikke noget pis, så hellere undvære indtil der er sparet op!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér exlærer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2016 kl. 18:43
Ja, folk er forskellige...
Er far og invalidepensionist så pengene  er små og der må prioriteres. Heldigvis virker det nuBig smile

Redigeret af exlærer - 06-Maj-2016 kl. 18:44
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu