Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 23:14 |
flemming larsen skrev:
Hvad så, der er vel film som kan være mere forsinket, så skal du vel stille den frem?
Hvad nu hvis du har sat den til 0.5, hvad så med de andre film? Så må billedet vel være foran.
Bagud, foran. Jeg er sgu rundtosset.
|
Nej det har været konstant og ens på alle de BD film jeg har set til dato, og det er mange. Eneste gang jeg har justeret er når der er sat ny afspiller til, eller ny reciever. Der skal ikke justeres mere på Delay når man har fundet den rette indstilling
|
 |
AlexSmedegaard
Super bruger
Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 309
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:02 |
Sikkert bare et skod forslag, men jeg prøver alligevel :) Når jeg nogle gange sætter en dvd i en afspiller (har prøvet det på flere forskellige) og lyd og billede ikke passer, så prøver jeg at spole filmen en lille smule tilbage og så plejer det som regel at virke :)
Held og lykke til jer begge :)
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:08 |
Alle forslag er velkomne.
Men det gav ikke noget. Jeg har prøvet meget, men ikke noget der virker.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:38 |
Har du prøvet, at bytte om på de to BD-afspillere ? Så kan du jo nemt finde ud af om det er afspiller eller reciever der laver problemet (jeg gætter på afpsiller).
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 08:40 |
Hans j skrev:
Har du prøvet, at bytte om på de to BD-afspillere ? Så kan du jo nemt finde ud af om det er afspiller eller reciever der laver problemet (jeg gætter på afspiller). |
Jeg har tænkt på det. Og ser nok på det senere.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 10:39 |
Har rodet lidt mere med det,men jeg har ikke rigtigt fundet nogen løsning på problemet,men fandt da ud af at min marantz ikke har delay lip sync funktion,da resiver ikke understøtter HDMI version 1.3 men kun har version 1.1  ,har også kikket igen i min afspiller,kan ikke finde noget der heder delay  .
|
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 14:04 |
Det bliver sjovere og sjovere. Nu har jeg fået byttet filmen, og så er der ikke noget galt.
Hvad f..... sker der. Den første virkede fint det ene sted, men ikke det andet. Men den nye film virker begge steder.
Jeg er ikke med.
Men tak for alle forslag, store som små.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 14:12 |
Hold da kæft, så skal jeg ha' byttet ALLE mine film