|
Forskel på 2 Samsung |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Planetbirch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2006 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2011 kl. 16:07 |
Hejsa
Er der nogle som kan hjælpe med med at finde ud af hvad er forskellen på Samsung D7000 og D8000 serien? Begger skal være i 46" versioner. Som jeg lige kan se det så er der ikke den store forskel. Men hvad har jeg overset??? God jul til jer alle. |
|
---
Don't be the black cloud on a sunny day.... |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg ved, så er det kun udseendet som er til forskel på de to. Måske er der en tablet med til den ene.
Og god jul til dig.
Redigeret af flemming larsen - 24-December-2011 kl. 16:23 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
angellus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 12 |
Billedet er et samme.
8000 serien, er "idag" med rustfri remote, 2 briller, galaxy 5" tablet. og en alu kant. 7000 serien, er med kina sort plast remote, og kanten på tvet, er med acrylkant. Pris forskellen er minimal.. Men jeg ved godt hvad jeg havde valgt ![]() |
|
![]() |
|
Efre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 39 |
Havde man som jeg været ielgiganten igår og købte 46" 8005 til 9995.- så var der ingen foskel i pris :-) og så fik man jo lige tableten med oveni
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |