|
Forskel på DVD-RW 1.1 og 1.2 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 23-August-2004 kl. 20:58 |
Er der stadig ingen der har testet en højhastigheds-skive (-RW 1.2) i JVC DR-MH30? Måske kan MichaelS eller en anden tage en skive med til JVC seminar i morgen og få det testet? /Lars Redigeret af laursen |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 23-August-2004 kl. 22:01 |
Hej Lars Jeg kan ikke da de ikke accepterede min betaling! Jeg vil ikke have en PayPal konto og fik aldrig betalt for skiverne og har derfor heller ikke modtaget dem. De afviste mit MasterCard og mit Visa kort og ville ikke høre tale om bank overførsel, så der bliver jeg vist aldrig kunde Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
BrianJVC
-- Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Sendt: 23-August-2004 kl. 22:14 |
I skal være mere end velkomne til at tage en sådan skive med, jeg kan ikke vente med at få det testet, men har ikke lyst til at købe en bunke hjem af dem.
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 23-August-2004 kl. 23:33 |
Trist, jeg har selv oprettet en PayPal som virkede fint. Imellemtiden har jeg set at www.azomedia.dk nu har skiverne på lager igen - leveringstid 1-3 dage samt betaling med Dankort / Kreditkort. Pris kr. 18,-/stk. - De har iøvrigt også DVD+RW 4x til kr. 14,- Måske kunne vi også få afklaret om JVC'en kan skrive på dem /Lars Redigeret af laursen |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 24-August-2004 kl. 00:21 |
Hej Lars Så har jeg bestilt dér, men jeg når jo ikke at få dem inden i aften. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
KlausM
Ny bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Sendt: 24-August-2004 kl. 09:31 |
Jeg har prøvet en LG DVD-R 4x (som følger med maskinen når man køber den) på en LG RH-4810V og det virkede øjensynligt fint. Men det er jo ikke til at vide hvor længe skiven virker, det kunne jo tænkes at den fik en meget kort holdbarhed, hvis den ikke bliver brændt som den skal. |
|
laursen
Sendt: 24-August-2004 kl. 09:47 |
Jamen Klaus, der er ikke problemer med DVD-R medier kun DVD-RW. Derfor burde 4x -R kunne læses fint alle steder (og skrives i de optagere der understøtter 4x -R brænding). /Lars |
|
KlausM
Ny bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Sendt: 24-August-2004 kl. 10:19 |
Hvis man f.eks. ser på Imations hjemmeside står der at visse recordere kræver opdatering af firmwaren for at være kompatibel med DVD-R 4x medier. |
|
MichaelS
Sendt: 24-August-2004 kl. 10:49 |
Men tråden her handler om -RW skiver. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
MichaelS
Sendt: 27-August-2004 kl. 17:47 |
Men det er de forkerte skiver de har sendt Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
laursen
Sendt: 27-August-2004 kl. 18:05 |
Ak ja, det lyder jo som de rene amatører. Håber det lykkes dig at få dem ombyttet hurtigt. Jeg kan huske første og eneste gang jeg bestilte Printable DVD+R skiver hos billigmedien - de sendte mig almindelige DVD+R (men de fremsendte dog en porto-fri kuvert til at få tingene bragt i orden). Rigtig irriterende at skulle bruge sin tid på den slags! /Lars |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Sendt: 27-August-2004 kl. 19:04 |
He, he jeg har faktisk haft den omvendte oplevelse: Jeg bestilte 20 Verbatim DVD-R "almindelige" og fik 20 Verbatim DVD-R "printable" - og de er jo lidt dyrere - men jeg betalte prisen for de "almindelige"... Og jeg brokkede mig ikke...
Redigeret af Thorvald |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |