recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på Glass Bead, Matt White, Matt Grey
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskel på Glass Bead, Matt White, Matt Grey

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dragonbook Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Marts-2010
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dragonbook Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på Glass Bead, Matt White, Matt Grey
    Sendt: 05-Juli-2012 kl. 10:16
Hej alle

Jeg er på udkig efter et lærrede og er faldet over dette:

New 120" Electric HD Projection Screen projector home cinema 16:9 Glass Bead

Jeg kan få to andre modeller hvor der i stedet for Glass Bead er enten  Matt White eller Matt Grey. 
Pris forskellen er ca 1000 pund.

Jeg har læst forklaringen på de 3 på siden, men vil gerne høre jeres mening. Er Glass Bead brugbart også fra forskellige vinkler?

Jeg regner med at købe en Epson EH TW3200 som kommer til at stå forskud i forhold til lærredet, har det nogen betydning?

Undre mig over at deres 92" koster ca. det samme i alle 3 modeller...
Til top
simzdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simzdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 11:36
Jeg har netop handlet 120" Matt White derfra, hvis det skulle have interesse. Skal hænge i en stue med hvide vægge. 
Til top
dragonbook Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Marts-2010
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dragonbook Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2012 kl. 11:43
Jeg endte med at købe en matt gray og er godt tilfreds :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu