recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på Huawei 4g-routere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskel på Huawei 4g-routere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på Huawei 4g-routere
    Sendt: 25-Februar-2016 kl. 11:59
Hej med jer

Jeg er på jagt efter en lille 4g-router til når jeg er på ferie og på farten i bilen.
Jeg gider ikke rode med min mobil som hotspot, for jeg ville være nødt til at skifte mit SIM-kort ud i telefonen hvis jeg er i udlandet, for min nuværende udbyder, Telmore, har ikke noget godt tilbud på data i udlandet.
Jeg har kigget på 3, der jo har deres dejlige 3-like-home. Dem har jeg brugt før i udlandet, men herhjemme duede deres dækning ikke som telefonabonnement, ellers var jeg blevet hos dem.
 
Men 3 har en Huawei E5373 til deres bredbåndsabonnement.
Callme og Telia har en E5377.
Men jeg kan ikke finde ud af hvad forskellen egentlig er. Hvis jeg søger på E5373 på Huaweis hjemmeside finder den ikke noget...

Så er den ene mon bedre end den anden?
Nogen der har erfaring?



Hilsen Jakob :-)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 12:30
Hej.

http://consumer.huawei.com/en/mobile-broadband/mobile-wifi/tech-specs/e5373.htm

Har så vidt jeg kan se 5 status 'lysdioder' og er kun 12,8 mm tyk


http://consumer.huawei.com/en/mobile-broadband/mobile-wifi/tech-specs/e5377.htm

Har et rigtigt status disply, men er så 14,4 mm tyk.

Jeg vil tro at du kan finde manualerne under Support.


Tidligere har Huawie lavet MiFi's både MED udskiftelig batteri og UDEN.

Dem hvor brugeren selv kunne skifte batteri have normalt kun den halve batterikapacitet i forhold til dem
hvor den skulle på værksted for at få skiftet batteri.
Men jeg tror her, at det er det samme.

Jeg købte min egen hos Callme da de ikke har binding, men bare 30 dages opsigelse.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 25-Februar-2016 kl. 12:35
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu