|
Forskel på ipTV og streaming? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah, wow! Har du et link eller et sted jeg kan finde det? Vi er jo skatteydere, så det må være lovligt at dele linket. Du kan evt. PM mig linket. Det ville jeg sørme blive glad for! :-)
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
Man kan finde det med browserens udviklingsværktøjer. Som det ser ud i Firefox: Redigeret af bubbleboy - 12-Juni-2025 kl. 08:07 |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
3.m3u8 og 5.m3u8 er forskellige kvaliteter. 6.m3u8 er højeste kvalitet. master.m3u8 giver afspilleren mulighed for selv at vælge, afhængigt af internettets hastighed. Jeg starter altid op direkte med kvalitet 6 :-)
Redigeret af bubbleboy - 11-Juni-2025 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 123 |
Mange tak! Er det Firefox du bruger? Chrome's Network tab viser ingenting overhovedet.
|
|
|
|
![]() |
|
Prøv evt. at genindlæse siden med dr live, uden at lukke udviklingsværtøjet.
|
|
![]() |
|
Hov, fandt det! Takker igen, har allerede installeret min IPTV klient igen :-)
|
|
|
|
![]() |
|
Fantastisk :)
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 924 |
Vil du dele dine link i en PM?
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Jeg opgav... Min IPTV klient (Open-TV fra GitHub) rapporterede "Successfully loaded URL" eller sådan noget, men den viste ikke kanalen nogle steder. Den har virket rigtigt godt for nogle måneder siden.
Det slog mig så, at det faktisk er lige så nemt, at åbne Google Chrome og lige lade den autoindtaste adgangskode med mere (jeg sletter ofte cookies). Så har man lidt mere frihed og kan frit vælge hvad man vil se. Jeg vil foreslå dig, at spørge bubbleboy i stedet. |
|
|
|
![]() |
|
Hvad er DRs officielle holdning til at tilgå DRTV uden om deres hjemmeside egentlig? Engang offentliggjorde de selv de direkte links. Jeg har bladret deres vilkår igennem. Der står ikke, at de frabeder sig det, så der er vel ikke noget "iffy" ved det, selv om folk næsten ikke tør tale om det... :-) For lige at understrege: Man "hacker" ikke noget. Man omgår ingen kryptering eller lign. Man behøver end ikke maskere navnet på den afspiller, man benytter. Redigeret af bubbleboy - 14-Juni-2025 kl. 13:06 |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 924 |
KAN man overhovedet se noget af indholdet på drtv uden at være logget ind?
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Man kan se DR live uden at være logget ind. Arkivets m3u8-filer kan også afspilles i f.eks. VLC. Nogle ting er krypteret, men jeg kan ikke se nogen kobling mellem login og m3u8-filen.
Redigeret af bubbleboy - 15-Juni-2025 kl. 11:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |