recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på panel i Samsung C655 40" og 46"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel på panel i Samsung C655 40" og 46"?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på panel i Samsung C655 40" og 46"?
    Sendt: 28-Maj-2011 kl. 13:04
Jeg har læst en masse godt om Samsung LE40C655 mht. billedekvalitet og sortniveau. Det findes åbenbart i 2-3 forskellige panel-udgaver, hvoraf Samsungs egne SQ paneler skulle være de bedste. 

Nu har jeg så hørt lidt om at LE46C655 bruger en anden paneltype? Er der nogen som kan af- eller bekræfte dette? Jeg ville jo helst have samme SQ panel som 40".
Til top
kakilika Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 14:52
Går ud fra, at du mener PVA-panel? Hér er en side, der omhandler Samsungs panelombytning og hvordan du kan identificere panelets oprindelse. Som du kan se, kan man nemt blive snydt. Vil ikke selv købe andet end Samsungs PVA-paneler.

Redigeret af kakilika - 28-Maj-2011 kl. 14:53
Til top
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2011 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af kakilika kakilika skrev:

Går ud fra, at du mener PVA-panel? Hér er en side, der omhandler Samsungs panelombytning og hvordan du kan identificere panelets oprindelse. Som du kan se, kan man nemt blive snydt. Vil ikke selv købe andet end Samsungs PVA-paneler.

Tak for linket! Fandt også et review på Amazon.com, hvor én havde tjekket sin model, og det var PVA panel. Så jeg regnede også med at 46" modellen fandtes med både MVA og PVA. Jeg har prøvet at skrive til Cinemagic for at høre, hvilket panel der sidder i deres TV.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu