|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
LX71 og 81 er kanon receivere, måske de bedste lige nu under 20 tkr. Men Onkyo, Denon m. fl. topmodeller er tæt på og bedre på nogen områder, Ice power effekttrin er smart i en receiver der i forvejen bliver varm med alt det elektronik i. Husk at pioneer har lidt hdmi problemer de arbejder på ar rette i en fw.
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
Kender ikke 803'erne. Har haft et par 683 på pio'en og der var ingen problemer. Men 800 serien er vel sværer at trække? Men hvis ikke pio'en kan så kan hverken denon, onkyo eller marantz Hvis det skal være helt godt så er der NAD's Master serie. Mange siger det spiller rigtig godt med B&W. Men så er vi også oppe i en anden prisklasse Redigeret af furious jt - 17-Januar-2009 kl. 10:02 |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
haha jamen det lyder da fornuftigt så :) nyt tv står lige først i rækken også kommer anlæg bagefter, men det er da altid godt og hører at pioneer godt kan finde ud af at lave receivere. :) |
|||
![]() |
|||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
||
Tak for dit meget informative indlæg! Det skal lige siges, at jeg ikke har 803D'erne (endnu), men jeg er rigtig "varm" på dem, så jeg håber at jeg en dag får råd til at få dem ![]() Hvad er i øvrigt et "sr+ kabel"? Jeg skal nemlig have Pioneer plasma TV, så jeg regner med, som du også skriver, at kunne bruge samme remote som til TV'et, hvis jeg vælger en 71'er eller 81'er. Jeg har også set den der Susano-receiver og er du tosset den er lækker - men jeg synes godt nok at prisen er lidt ulækker ![]() Redigeret af MortenMJ - 17-Januar-2009 kl. 14:30 |
|||
![]() |
|||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
||
Hvis man alligevel i sidste ende skal have en effektforstærker på, så spiller det vel ikke den store rolle om man vælger 71'eren eller 81'eren? (Læs: så kan man vel lige så godt vælge 71'eren og spare lidt penge der i forhold til 81'eren - en besparelse som så kan bruges som tilskud til køb af en effektforstærker? |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
hvis man nu forestiller sig et sæt med 5-6 xt2 højtalere samt en lx71'er, skal der så en effektforstærker til?
|
|||
![]() |
|||
Ashihara ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
||
![]()
Hej igen Det gjorde udslaget, så har jeg bestilt en Dv-LX50 Har godt læst nettet tyndt for anmeldelser, men skulle lige have den sidst overbevisning, hehe. Og så det at man kan styre den med SC-LX71'erens fjernbetjening, er jo guld 1000 tak for svaret |
|||
PDP 5080XD, SC-LX71, BDP-LX71
KEF Q900, KEF IQ5, KEF Q600c, KEF IQ1, Sub: S-W250S Vogels XLF 300 RC Moodvision Nintendo Wii PS3 Hvor er det 'dejligt ' at være på S.U. |
|||
![]() |
|||
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
||
Det var så lidt, du har noget at glæde dig til |
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
Nej det skal der ikke. Mine fronthøjtalere og centerhøjtaler er 4ohms hvilket godt kan være hårdt at trække for receiveren, og pio'en har INGEN problemer med dem. Det havde min denon 2807 så den var lige lille nok. Så jeg kunne sagtens høre forskel da jeg fik min pio. Den har masser af power, og jeg vil blive meget overrasket hvis den ikke kan trække dine højtalere. Mortenmj: Jo jeg vil mene du sagtens kan nøjes med 71'eren hvis du skal have en effekt til de 803D. Men jeg kender ikke 81'eren så ved ikke om det ligger mere i den end "bare" 10 ekstra watt. |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er ikke noget jeg ejer endnu, men mere fremtidsplaner.. det er jo også godt og ha'. :) |
|||
![]() |
|||
piloten ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
||
Godt være jeg kommer for sent men jeg har en DV-LX50 du kunne købe. Send mig en pb hvis du skulle være interesseret |
|||
Med venlig hilsen
Piloten Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175 |
|||
![]() |
|||
Ashihara ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
||
Yes, så trode man lige i dag at man kunne hente sin top nice forstærker og dvd afspiller Men men men, hvor skulle jeg blive klogere... Det viste sig nemlig at den dvd afspille jeg havde bestilt ikke kunne leveres mere... Så de kære mennesker over ved Pioneer havde ikke sendt det af sted endnu.. Men det der undre mig mest er at den dvd afspiller stadigvæk findes inde på deres hjemmeside.. Det synes jeg et eller andet sted ikke at det er super gået af et firma som Pioneer.. Så hold da jeres hjemmeside opdateret |
|||
PDP 5080XD, SC-LX71, BDP-LX71
KEF Q900, KEF IQ5, KEF Q600c, KEF IQ1, Sub: S-W250S Vogels XLF 300 RC Moodvision Nintendo Wii PS3 Hvor er det 'dejligt ' at være på S.U. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |