Du skrev at PV-modellerne er de tyske modeller, enig?
Og så rettede jeg dig, idet at det ikke er bogstaverne men derimod tallene der angiver landet.
Få indlæg senere ændrer du igen forklaring...så ja, jeg forstår godt at du ikke forstår noget.
Og det er muligt at man i Tyskland kalder PV/PX71 for PV/PX70, men nu befinder de fleste af os sig i DK, hvor forskellene er som jeg og andre har beskrevet for dig. Og længere er den vel egentligt ikke...
Jeg vil dog strække mig så vidt, at det er muligt at PV70'eren er ens for det tyske og det nordiske marked, da analogtuneren alligevel ikke skal bruge undertekster. Men jeg kan ikke erindre om tyskerne stadig benytter A2-stereo, hvor vi jo bruger NICAM, så hvis ikke TV'et understøtter begge formater, så får ét af markederne et problem.
(Men lad være med at bilde andre ind at forskellen på V og X, er det land skærmen er beregnet til, for det er ikke sandt.)
BTW, her er linket til en beskrivelse af PV70, for mig ser det dansk ud...(what's your point anyway?)
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=p&ID_infoside=5060012
Redigeret af Non-Desperado - 22-April-2007 kl. 18:44