recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på PX70 og PV70?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel på PX70 og PV70?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Du kan stadig spare på køb. Tallet med rødt er pris ved opnået bestilling på 100 ialt af alle modellerne. Ellers er det den blå pris

42"  - TH-42PX70 -  kr. 11.495,-     (10.899,-)

10.899 - 10.488 = 411 kr. Så hvis man ikke skal bruge DVB-T til en pind, så er fælleskøbet stadigt den dyreste løsning af de to.

Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 17:37

Hej Juldal.

PX70'eren i 42" kan fåes hos Geco.dk for knap 11.000 kr. inkl. levering. Bare send dem en mail, for den fremgår kun i et kombi-tilbud på deres hjemmeside. De får nye skærme hjem sidst i den kommende uge.

Så selvom du ikke står og kan bruge digital-tuneren nu, så er der kun 500 kr. i forskel.

Blot til information.

/Ersgaard

/Ersgaard
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg fatter simpelthen ikke en hulens dyt af hvad du mener. Jeg er utroligt udemærket klar over hvilken type TV jeg er i besiddelse af - sorry Non øh... Deperado

Her en beskrivelse for PV70, for mig ser det altså ret meget tysk ud

http://www.redcoon.de/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid /B126518/cid/15002/Panasonic_TH_42_PV_70_EH/

Du skrev at PV-modellerne er de tyske modeller, enig?

Og så rettede jeg dig, idet at det ikke er bogstaverne men derimod tallene der angiver landet.

Få indlæg senere ændrer du igen forklaring...så ja, jeg forstår godt at du ikke forstår noget.

Og det er muligt at man i Tyskland kalder PV/PX71 for PV/PX70, men nu befinder de fleste af os sig i DK, hvor forskellene er som jeg og andre har beskrevet for dig. Og længere er den vel egentligt ikke...

Jeg vil dog strække mig så vidt, at det er muligt at PV70'eren er ens for det tyske og det nordiske marked, da analogtuneren alligevel ikke skal bruge undertekster. Men jeg kan ikke erindre om tyskerne stadig benytter A2-stereo, hvor vi jo bruger NICAM, så hvis ikke TV'et understøtter begge formater, så får ét af markederne et problem.

(Men lad være med at bilde andre ind at forskellen på V og X, er det land skærmen er beregnet til, for det er ikke sandt.)

BTW, her er linket til en beskrivelse af PV70, for mig ser det dansk ud...(what's your point anyway?)

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=p&ID_infoside=5060012

Redigeret af Non-Desperado - 22-April-2007 kl. 18:44
Til top
juldal Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-April-2007
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 18:05

Dette er fra geco.dk

BEMÆRK: PX70 ER DEN DANSKE MODEL, HVOR DEN INDBYGGEDE DIGITALE DVB-T TUNER FUNGERER 100 % PÅ DET DANSKE DVB-T NET, MODSAT DEN PARELLELIMPORTEREDE PX71 (Jævnfør information fra Panasonic Danmark 12/4-07: "Model PX71 er ikke tilpasset det danske marked og undertekster falder periodisk ud").

mvh

juldal

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 18:44
Okay desperado så kan jeg altså forstå, hvis jeg følger dig, at PV70 på tysk, altså er nordisk - fint nok
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 19:14

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Okay desperado så kan jeg altså forstå, hvis jeg følger dig, at PV70 på tysk, altså er nordisk - fint nok

Ved du hvad? Vi stopper her, før jeg får kaldt dig noget, der vil koste mig mit medlemsskab herinde...

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 19:32
Det synes jeg lyder som en af dine meget få gode bemærkninger - 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu