|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xEmiilx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 15-Februar-2010 kl. 19:49 |
Hej.
Jeg sad og kiggede på nogen kabler og er der virkelig forskel? Ved ovenstående kabel skriver de at den kan vise op til 720p Men ved en lidt dyrere model kan den klare op til 1080p : http://www.av-cables.dk/billede_kabler/dvi_kabel/dvi_til_hdmi_kabel/homecinema_13_dvi_hdmi_kabel_1_m_2312_da.html Og det samme under hdmi kabler, jeg troede at alle kabler kørte med samme kvalitet??
|
|
![]() |
|
Nickell ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Jeg står også og skal købe et, og studsede også lige over det som de skriver om de billigere kabler...
Men jeg tror, at det udelukkende handler om at de gerne vil sælge deres dyre kabler.
Jeg mener, at test har vist at der ingen forskel er på HDMI-kabler sålænge de ikke skal være længere end 10 meter. Men derudover burde der ikke være nogen forskel.
Vær dog opmærksom på at hvis du skal bruge et 1.3 kabel så må man hellere vide sig sikker med et dyrere, men det har vist ingen betydning i dit tilfælde... :)
|
|
| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750 | Technics SL1210 MKII | Panasonic DMP-BD 60 | Xbox 360 Slim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |