recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på SC-LX71 & SC-LX81
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel på SC-LX71 & SC-LX81

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 23:26
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 07:34
hvad med D/A konverterne?er de det samme?de sætter trods alt et ret så kraftig fingeraftryg på lyden
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 08:03
Jeg har hørt seriøst på begge 2, både Stereo og Surround. Ikke at de direkte lyder forskelligt, men der er noget mere kontrol over tingene med LX 81, i sær med at holde styr på bass og diskant når der bliver fyret op, på SA 7 Master eller et par Phi 5 fra Gamut. Hvis valget var primer til hifi lytning, så er dog ingen af dem interessante i mine øre.

Redigeret af Potter - 19-Juni-2009 kl. 08:04
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 10:46

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg har hørt seriøst på begge 2, både Stereo og Surround. Ikke at de direkte lyder forskelligt, men der er noget mere kontrol over tingene med LX 81, i sær med at holde styr på bass og diskant når der bliver fyret op, på SA 7 Master eller et par Phi 5 fra Gamut. Hvis valget var primer til hifi lytning, så er dog ingen af dem interessante i mine øre.

nemli...der er andet i verden end featers

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 11:43

men det kan vel i princippet godt være de ekstra 10 watt pr kanal som får den til at lyde som om den har bedre kontrol over højtalerne monikke.

For når man læser dataen igennem lyder de godtnok til at være meget ens...

men hvad jeg bruger alligevel ikke forstærkertrinene i min når jeg hører stereo  jeg syntes bare det lyder godt

Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu