|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
du kan få 81'eren til 10k http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=121185
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
hvad med D/A konverterne?er de det samme?de sætter trods alt et ret så kraftig fingeraftryg på lyden
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Jeg har hørt seriøst på begge 2, både Stereo og Surround. Ikke at de direkte lyder forskelligt, men der er noget mere kontrol over tingene med LX 81, i sær med at holde styr på bass og diskant når der bliver fyret op, på SA 7 Master eller et par Phi 5 fra Gamut. Hvis valget var primer til hifi lytning, så er dog ingen af dem interessante i mine øre.
Redigeret af Potter - 19-Juni-2009 kl. 08:04 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
nemli...der er andet i verden end featers |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
men det kan vel i princippet godt være de ekstra 10 watt pr kanal som får den til at lyde som om den har bedre kontrol over højtalerne monikke. For når man læser dataen igennem lyder de godtnok til at være meget ens... men hvad jeg bruger alligevel ikke forstærkertrinene i min når jeg hører stereo |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |