recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på Spil på Xbox 360 og Ps3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskel på Spil på Xbox 360 og Ps3?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 08:50
Synes ikke det retfærdigøre nogen af konsollerne, når der bliver sammenlignet spil, der kommer ud til begge platforme.

Programmeringen vil aldrig være optimal, og man vil ikke se hvad konsollen kan præstere, end hvis det er et udvikler hold som er dedikeret til den enkelte konsol.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 22:07
At se på controlleren er da også nytteløst.. :p

Man skal da se hvad der er af eksklusive titler til konsollen.. Det er jo der forskellen ligger. Jeg er fx meget til Halo, Fable, Forza.. Så jeg har naturligt nok valgt Xboxen som min primære gaming konsol.
Men hvis man er til Gran Turismo og Uncharted så er det nok PS3'eren man skal tage et kig på.

Den største og vigtigste hardware forskel er jo hvad der sidder af drev i dem.. Er Blu-Ray drevet meget vigtigt? Hvis man har en stand-alone afspiller i forvejen er det jo lige meget.. Mens mange andre nok vil vægte det som et plus til PS3.

Min konklusion på det hele er i hvert fald at hvis man er gamer og skal have ny konsol, så er hardwaren i det store hele irrelevant. Det er software der gør forskellen den her generation.
Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 04:22
Vis man har planer om masse multiplatform frem for eksklusive.

Så vil jeg altid sige man skal gå efter hardware frem for spil. (er altså en del køber konsol for sport spil fra EA). For mig er controller og derefter venner(vis online) der bestemmer hvilken konsol jeg køber multi til.
(har begge. men vælger altid 360 fordi har flere online venner der OG jeg synes dens controller er langt bedre en PS3. Men det så min smag)
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu