|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 25-Marts-2009 kl. 10:33 |
|
Anyone?
|
||
![]() |
||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
![]() |
|
Prøv at kigge på dette link. http://www.qnap.com/images/products/comparison/Comparison_TS 109II.html |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Jeg har kigget på denne sammenligningside så jeg søger mere lidt uddybende info om de få forskelle. Jeg kan kun finde frem til følgende forskelle: Network Client Platform: TS-109 PRO II har Linux og UNIX. TS-109 II har ikke. Windows AD Authentication: TS-109 PRO II har. TS-109 II har ikke. Hvad betyder disse minimale forskelle i praktis? |
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Ifølge AV-connection: |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan se at AV-connection skriver at TS-209 Pro II udgaven har mulighed for problemfri streaming af HD materiale via NFS protokollen! Er det er argument for at vælge PRO udgaven når jeg planlægger at streame HD fra QNAP til PopCornHour? |
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Se, det ville jeg jo mene, men jeg har ikke en PCH, så der må være andre som kan sige om PRO udgaven er god nok. Redigeret af SSvenSSon - 26-Marts-2009 kl. 15:39 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |