|
Forskel på x86 og ARM Android? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2015 kl. 12:19 |
Hej. Jeg går og overvejer en Asus Transformer Pad TF103CX med en Intel Atom Bay Trail processor. Jeg vil gerne høre jer om hvilke problemer jeg risikerer at løbe ind i, da den jo skal bruge apps der er lavet til x86. Er det noget der giver problemer. Er der nogle at jer der har praktiske erfaringer? Eller er der bare et lille antal apps, der ikke kan køre på en x86 processor. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et forholdsvist lille antal apps, der ikke kan køre på x86, men det kan godt blive et større problem på den lange bane (f.eks. kan Delphi compiler til Android kun lave ARM v7 kompatibel kode, så hvis den bliver udbredt til apps, så kan det være et problem, eller hvis du selv vil prøve at udvikle til den, så kan du i hvert fald ikke bruge Delphi til det).
Men er du bare helt almindelig slut-bruger tror jeg ikke det vil betyde noget. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |