|
Forskellen på Popcorn Hour og Dune HD? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er denne jeg tænker på:
|
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Denne bruger vi, og ungerne (4 & 7år) klare selv det hele ;-)
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
Candyman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2012 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 24 |
Hej Palleman
Ja det er den ![]() Ville ønske at man også kunne bruge det til at afspille sin FLAC lydsamling med så kunne man sidde med en IPAD og bladre i alle sine musik cd'er som jeg har digitaliseret. På grund af mine børn har jeg lavet en 1:1 af alle mine blu-rays og smidt dem på en NAS (gider ikke at de nusser skiverne). Jeg bruger normalt AnyDVD HD til 1:1 ISO og har endnu til gode at se den Blu-Ray den ikke kan rippe. Hvilket program brugte du til din Avatar Blu-ray og var det 3D versionen. Jeg har faktisk lige købt en 3D udgave af Avatar på Blu-ray og er nysgerrig efter om jeg ikke kan smide den over på min NAS.
|
|
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Til musik, så prøv at google "musicnizer".
Det ser forbavsende godt ud: http://www.musicnizer.com/help/illustrated-music-catalog-for-hdi-dune.htm Redigeret af justrace - 27-Juni-2012 kl. 00:23 |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
>candyman
Svar Ang. Dit spørgsmål til rip af avatar, tog det lidt tid at Finde metoden. Du skal downloade virtuel Clone drive fra anydvd , den er gratis. Først ripper du en iso fil og når den er færdig mounter du filen og kører den originale dvd/blu Ray film i anydvd, så virker det. Mit problem var filmen stoppede efter ca 30sec. Og den hang fast. Men med denne metode virker det |
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Står og skal købe en ny afspiller til hjemmebioen, jeg er i tvivl om Dune smart h1 kan afspille blue-ray mkv (Side by side) 3D, min ATV 2 kan godt nogen gange men hvis der er DTS lyd med så går det galt.
Jeg bruger en PS3 til at afspille mine org. Blue-ray 3D film fra . Hvad med ATV 3 kan den afspille blu-ray mkvsbs filer ? Når den kan jailbreaket? |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Den kan godt afspille side by side, men hvorfor ikke vente til dune hd 3D kommer om sidst i år.
|
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Vil lige se nærmere på popcorn hour a 400
|
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
a-400 er til salg hos komplett.dk http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=767547
Nogen der har prøvet den hands on? jeg er vild med muligheden for at styre dine medier med ipad'en og så trykke på play og det kommer på TV'et
|
|
![]() |
|
Det kan man også med dune hd og zappiti.
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Avs.. Havde forventet en pris omkring 1.500 kr. Synes lige den er en tand for dyr nu.
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Når man kun fremviste "tomme" kasser i IFA, så vil jeg ikke forvente noget fra DUNE i år.
Redigeret af zeryus - 05-November-2012 kl. 10:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |