recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskellen på Popcorn Hour og Dune HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskellen på Popcorn Hour og Dune HD?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 21:12
Til top
M!NGO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M!NGO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Boost Boost skrev:

Det er denne jeg tænker på:

Denne bruger vi, og ungerne (4 & 7år) klare selv det hele  ;-)
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini -

- 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB -
Til top
Candyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2012
Sted: Aarhus, Danmark
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Candyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 22:06
Hej Palleman

Ja det er den Smile

Ville ønske at man også kunne bruge det til at afspille sin FLAC lydsamling med så kunne man sidde med en IPAD og bladre i alle sine musik cd'er som jeg har digitaliseret.

På grund af mine børn har jeg lavet en 1:1 af alle mine blu-rays og smidt dem på en NAS (gider ikke at de nusser skiverne).

Jeg bruger normalt AnyDVD HD til 1:1 ISO og har endnu til gode at se den Blu-Ray den ikke kan rippe.

Hvilket program brugte du til din Avatar Blu-ray og var det 3D versionen. Jeg har faktisk lige købt en 3D udgave af Avatar på Blu-ray og er nysgerrig efter om jeg ikke kan smide den over på min NAS. 
PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 00:18
Til musik, så prøv at google "musicnizer".

Redigeret af justrace - 27-Juni-2012 kl. 00:23
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 12:40
>candyman
Svar Ang. Dit spørgsmål til rip af avatar, tog det lidt tid at Finde metoden.

Du skal downloade virtuel Clone drive fra anydvd , den er gratis.

Først ripper du en iso fil og når den er færdig mounter du filen og kører den originale dvd/blu Ray film i anydvd, så virker det. Mit problem var filmen stoppede efter ca 30sec. Og den hang fast. Men med denne metode virker det
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 13:36
Står og skal købe en ny afspiller til hjemmebioen, jeg er i tvivl om Dune smart h1 kan afspille blue-ray mkv (Side by side) 3D, min ATV 2 kan godt nogen gange men hvis der er DTS lyd med så går det galt.
Jeg bruger en PS3 til at afspille mine org. Blue-ray 3D film fra .
Hvad med ATV 3 kan den afspille blu-ray mkvsbs filer ? Når den kan jailbreaket?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 14:22
Den kan godt afspille side by side, men hvorfor ikke vente til dune hd 3D kommer om sidst i år.
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:52
Vil lige se nærmere på popcorn hour a 400
Til top
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 09:02
a-400 er til salg hos komplett.dk http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=767547
Nogen der har prøvet den hands on? jeg er vild med muligheden for at styre dine medier med ipad'en og så trykke på play og det kommer på TV'et
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 09:50
Det kan man også med dune hd og zappiti.
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Springer_dk Springer_dk skrev:

a-400 er til salg hos komplett.dk http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=767547
Nogen der har prøvet den hands on? jeg er vild med muligheden for at styre dine medier med ipad'en og så trykke på play og det kommer på TV'et
Avs.. Havde forventet en pris omkring 1.500 kr. 
Synes lige den er en tand for dyr nu.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Den kan godt afspille side by side, men hvorfor ikke vente til dune hd 3D kommer om sidst i år.
Når man kun fremviste "tomme" kasser i IFA, så vil jeg ikke forvente noget fra DUNE i år.

Redigeret af zeryus - 05-November-2012 kl. 10:47
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu