Hej,
Jeg tror, der er et enkelt svar på spørgsmålet i overskriften, og dovenskaben har måske taget over for mig, men jeg henvender mig alligevel til Jer, sagkundskaben!
Min gode kollega 'kom til' at købe et uspec. plasma i Elgiganten af mærket Panasonic i går. (Størrelse 42, tror jeg

(Hun sagde godt nok 40", men...))
Hun var faktisk derhenne for at købe en el-kedel, men så kom hun lige forbi alle de dér mange fjernsyn, der hænger der ...

Og samtidig var der åbenbart en ledig sælger - jowjow, den er god nok; det findes!
Det næste var så, at hun forlod stedet med et Panasonic i
sølv inkl. en 'ekstra' fod samt nogle 'gode' SCART-kabler til hendes tidligere indkøbte Sony recorder til ca. 3599,- (!)
Hun kan ikke fortælle, hvad hun har købt - altså sætte andet end ovenstående prædikat på.
Hun brugte dog alligevel ca. 16.000 
I en god mening naturligvis...
Hvad ér hun dog blevet prakket på? Jeg har opfordret hende til at finde fakturaen/bon'en frem, så jeg kan hjælpe hende lidt. Først vil jeg dog gerne vide, om I ikke kunne hjælpe mig lidt til at hjælpe

Jeg har været inde på edb-priser.dk og kan se, at
så meget er der ikke noget panaplasma, der koster.
Jeg tilrådede hende at levere det tilbage, og så skulle hun selvfølgelig købe et andet pana men til en ordentlig pris. Hun er lidt nølende, fordi hendes søn har fundet et magen til, som kun koster 8.000, men han kender ikke forskel på 45, 60 og 70, efter hvad hun siger (og hvad jeg overhørte...).
Hvad gør man for at få hende til at købe det rigtige? (I en butik!)
Jeg kan ikke rigtig kende forskel på de dér pana-specs, så giv mig lige et råd

pftak
Venligst
Søren
P.S. Det gode ved historien er, at hun virkelig kunne se, at de dér panaer var bedre end de andre