|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Mcjoe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
||
Ja 10.999 i samme butik pt.
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Huh, nej, så'n ville de vel ikke gøre, vel? Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40741 |
![]() |
||
Tror du på det.? Redigeret af Radiomanden - 06-September-2007 kl. 22:33 |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
![]() Nå, Det er jo det dér med 'sølv', som jeg virkelig blev OBS på. Det kunne ikke rigtigt passe, og det siger I jo også. TAK for det! Jeg holder fast i min anbefaling af TH-42P(vxz?)70() - måske, og det har jeg sagt til hende. Nu må vi se... Men hvad er forskellen på de dér bogstaver?( v, x, z ...) Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
Mcjoe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
||
Håber jeg da sandelig ikke de ville..
Men de har da skærmen til 10.999 i denne uge, og 37px70 til 7.999. Forskellen mellem v og x er den digitale tuner der sidder i x-modellen. Generationen før, var det vidst forskellen imellem 70 og 71, eller også kludrer jeg rundt i nogle ting.. ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det lader jo til at være et TH-42PV600 (jf. fx Radiomanden), men uanset at det er en topmodel, er det jo nok en lidt hamper pris
![]() Jeg må vel til at fortælle hende, at pv70 (hun har fællesantenne) er et meget bedre køb samme sted? Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK, jeg har fortalt hende om det digitale vidunder, men det kræver vel ikke en indbygget DVB-tuner vel?
Hun skal vel bare have en Selector, eller hvad der nu er muligt.. (?) Jeg spørger lige lidt mere... Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ganske korrekt. mener stadig TDC kører kampagne til 295 for en select.
box. Men det er nu stadig en px70 hun får til den pris, så hun får den digitale tuner "gratis" med.. mvh |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sagen er nu opklaret f.s.v.a modellen. Det var en 42PV600, og hun havde endda fået en gratis fod med og nogle gode metal-scartkabler og en rabat på 2000,- Nå, det er jo et godt tv, men jeg har anbefalet hende at benytte returretten og købe px70 og en selector, som Mcjoe anviser. Tak for Jeres interesse! Super hurtigt svar Jeg står kun tilbage og tænker lidt grimme tanker om Elgiganten, må jeg sige Venligst |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Det er vel snarere PX700 hun skal købe, det må være efterfølgeren til PV600, lyden er væsentlig bedre i de modeller end i fx PX70...
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
||
Hvad med det nye Panasonic 42" plasma TH-42PZ70E Full HD til 15.499.- hos GECO |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hun er allerede sprunget på PX70 i Elgiganten. De havde et tilbage i Næstved, og det er sat til side. Hun mente, at det var et mindre problem med lyden, eftersom hun håndterer den via en ekstern forstærker. Det ser nu ellers fedt ud, dét du linker til Mollerup Venligst |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |