recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskellig opløsning 1w - 5e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskellig opløsning 1w - 5e

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielSAN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-September-2010
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Forskellig opløsning 1w - 5e
    Sendt: 29-November-2010 kl. 20:24
Hej hvordan kan det være når jeg ser tv2 på 1w så hedder opløsningen 720x576, mens på 5e der hedder den 544x576?? synes faktisk på mange af min kanaler der er billede kvaliteten rigtigt skidt :( det er en dreambox dm800hd pvr og et nyt sony led tv. på alle hd kanaler står det kniv skarpt?!
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af DanielSAN DanielSAN skrev:

Hej hvordan kan det være når jeg ser tv2 på 1w så hedder opløsningen 720x576, mens på 5e der hedder den 544x576?? synes faktisk på mange af min kanaler der er billede kvaliteten rigtigt skidt :( det er en dreambox dm800hd pvr og et nyt sony led tv. på alle hd kanaler står det kniv skarpt?!

Viasat skærer mere eller mindre i kvaliteten på alle deres kanaler - det gør at de kan have flere kanaler på deres transpondere, og dermed flere penge tjent pr. kanal.

(hvis du skal overføre 544 perler, hvor det er muligt at sende 720, kan du bruge de resterende til andet = sparet/tjent alt efter hvordan man ser på det)

René
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu