recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskellig størrelse på widgets og app ikoner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskellig størrelse på widgets og app ikoner?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskellig størrelse på widgets og app ikoner?
    Sendt: 17-September-2020 kl. 19:10
Hej
Har lige opdateret min iPad Air 3 til iPasOS 14 men har lagt mærke til at der er tydelig forskel på app ikon størrelsen imellem mine apps. Nogle ser “normale” ud og andre er mindre. Det damme gælder for mine widgets hvor de heller ikke er ens. Og her tænker jeg ikke på de forskellige størrelser som man kan vælge ens widgets skal præsenteres i. Andre med samme problem?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2020 kl. 19:38
og widget med verdensrummet fra 4 byer opdaterer da heller ikke til at vise de byer jeg har defineret. Viser bare dem som Apple på forhånd har valgt? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu