|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() Sendt: 13-Marts-2011 kl. 11:04 |
Jeg købte i sin tid kun én HDD til min DS209, og ville egentlig gerne have den op og køre med lidt backup. Jeg købte dengang denne WD disk:
1TB WD Black Som dog er blevet lidt mere pebret i prisen nu. Kan jeg parre min nuværende disk med en 1TB fra en anden fabrikant uden problemer? Og hvis ja, hvilken kan så anbefales? Og som tillægsspørgsmål: min NAS er sat op til at køre i en eller anden Synology-smart-mode mht. RAID håndteringen. Kan jeg plugge den næste disk i uden at skulle formattere på ny (og få dem til at spille sammen i RAID), eller skulle jeg have været mere forudseende dengang jeg satte den første i? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Bump?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Der må være nogen der har prøvet at bruge forskellige diske i sådan en fætter og har et råd til en billigere disk?
|
|
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Jeg 1 stk Seagate Baracuda og 1 stk Western Digital (begge 1.5TB) diske i min 209+, så jo du kan sagtens køre med forskellige mærker.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |